Konrad Dorabialski awansuje na Client Business Directora

Konrad Dorabialski awansuje na Client Business Directora

Opublikowany

Konrad Dorabialski awansuje na nowo utworzone stanowisko Client Business Directora w Hypermedia linked by Isobar. Wcześniej przez 2 lata obejmował stanowisko Business Development Directora.

Konrad na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za prace działu Business Development oraz Client Service. Będzie pracować w ścisłej współpracy z Group Account Managerami – Jolantą Kaczmarek, Anną Majewską, Łukaszem Bobińskim i Pawłem Piątkiem. Wspólnie będą pracować nad kompleksowym rozwojem i tworzeniem nowych usług oraz wzmocnieniem poziomu satysfakcji klientów na rynku polskim oraz międzynarodowym. 
   
Nowa pozycja Konrada oraz nowa struktura pozwoli ujednolicić nasze podejście do biznesu klientów i wydobyć więcej synergii pomiędzy grupą Dentsu Aegis Network i jej Klientami. Stawiamy silny nacisk na poziom satysfakcji klientów, nie tylko poprzez dostarczanie najwyższej jakości usług IT, ale przede wszystkim poprzez rozwiązywanie ich biznesowych problemów. – komentuje Agata Szeliga-Staszkiewicz, Managing Director Hypermedia linked by Isobar.

Konrad ma ponad 10 letnie doświadczenie w branży IT. Od 2005 roku związany jest z Hypermedia linked by Isobar (wcześniej Hypermedia Isobar) od IT Specialist po Global Engagement Managera. Przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję Business Development Directora. Podczas swojej wieloletniej kariery Konrad miał okazję z powodzeniem realizować projekty i pracować dla takich klientów i marek jak P&G, RB, Kellogg’s, L`Oreal, Turner czy Amway.

-Koniec-


Hypermedia łączy kompetencje marketingowe z dogłębną znajomością technologii wspierającej komunikację oraz sprzedaż marek naszych Klientów. Software house Hypermedia będąca na rynku od 1996 roku oferuje usługi i serwis, ze szczególnym uwzględnieniem: web oraz mobile developmentu, architektury informacji, doradztwa strategiczngo, kreacji i badań. Wieloletnia realizacja produkcji digitalowych dla globalnych marek m.in. P&G, Kellogg’s, dogłębna znajomość potrzeb konsumenckich (doświadczenie oraz badania rynkowe) oraz umiejętność integracji technologii, z działaniami marketingowymi, sprzedażowymi oraz CRM pozwala dostarczać klientom doskonałej jakości usług, tworząc skuteczne rozwiązania oparte o narzędzia internetowe, które pomagają osiągać przewagę konkurencyjną.


Grupa Dentsu Aegis Network jest pierwszą prawdziwie globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzi sześć globalnych marek: Carat, iProspect, Isobar, Posterscope, Vizeum oraz Dentsu, a także działające na wielu rynkach rozwijające się marki: Amplifi, Amnet Data2Decisions, Mcgarrybowen, Mitchell Communications Group, psLive i 360i. Dentsu Aegis Network dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową. Dentsu Aegis Network z siedzibą w Londynie działą w 110 krajach na całym świecie zatrudniając ponad 22 000 specjalistów. Więcej informacji na: www.dentsuaegisnetwork.com


Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Informacja_Prasowa_Konrad_Dorabialski_awansuje_na_Client_Business_Directora.docx

docx | 737 KB

Pobierz
Konrad_Dorabialski.jpg

grafika | 4,2 MB

Pobierz

Paweł Kuczma Client Service Directorem w Amnet Polska

Paweł Kuczma obejmuje stanowisko Client Service Directora i pokieruje spółką Amnet Polska, działającą w ramach Dentsu Aegis Network Polska. Dodatkowo do zespołu Amnet dołączył Łukasz Ziarkiewicz jako Account Executive oraz Stanisław Jedliński jako Trader.