Paweł Kuczma Client Service Directorem w Amnet Polska

Paweł Kuczma Client Service Directorem w Amnet Polska

Opublikowany

Paweł Kuczma obejmuje stanowisko Client Service Directora i pokieruje spółką Amnet Polska, działającą w ramach Dentsu Aegis Network Polska. Dodatkowo do zespołu Amnet dołączył Łukasz Ziarkiewicz jako Account Executive oraz Stanisław Jedliński jako Trader.  

Kuczma zastąpi Pawła Laskowskiego, który od 2012 roku pełnił funkcję Managing Directora Amnet Polska. Laskowski postanowił kontynuować karierę zawodową poza strukturami grupy Dentsu Aegis Network Polska. 

Głównym zadaniem Pawła będzie rozwój oferty w ramach programmatic buying oraz poszerzanie portfolio klientów spółki. Paweł w ramach nowej roli będzie odpowiedzialny także za strategię oraz dalszy rozwój spółki, a także strategiczne projekty związane z rozwojem kompetencji digital w ramach całej grupy Dentsu.

Paweł Kuczma karierę w grupie Dentsu Aegis Network (wcześniej Aegis Media) rozpoczął w 2011 roku na stanowisku Online Plannera odpowiedzialnego za obsługę klienta Ferrero Polska. Dzięki swojej pasji i ambicji szybko awansował na stanowisko Seniora, a także dołączył do międzynarodowego programu Route 500 dla najbardziej uzdolnionych pracowników grupy Dentsu Aegis Network Polska. W ramach indywidualnej ścieżki kariery jaką gwarantuje ten program w 2013 r. objął nowo utworzone stanowisko Digital&Innovation Managera w Vizeum, gdzie odpowiadał za innowację i rozwój mediów digital. Pawła na stanowisku Digital&Innovation Managera w Vizeum zastąpiła Małgorzata Niska


Paweł Kuczma

Łukasz Ziarkiewicz w sierpniu dołączył na stanowisko Account Executive do Amnet Polska. Ziarkiewicz swoje doświadczenie zbierał we współpracy z brandami różnorodnych branż m.in. Idea Bank, Biuro Informacji Kredytowej, Europejski Fundusz Leasingowy czy Monster Polska. Ostatnio jako Media Planner w Codemedia SA prowadził kampanie rozliczane w modelach efektywnościowych m.in. dla takich klientów jak Europejski Fundusz Leasingowy oraz Monster Polska gdzie.


Łukasz Ziarkiewicz

Stanisław Jedliński od 2011 roku związany jest z grupą Dentsu Aegis Network. Jako Traffic Manager odpowiedzialny był za uruchamianie, obsługę oraz optymalizację kampanii i placementów reklamowych, a także przygotowywanie szczegółowych raportów i statystyk na potrzeby klientów. Na nowym stanowisku Stanisław będzie odpowiedzialny za wsparcie i rozwój rynków CEE podlegającym Amnet Polska.


Stanisław Jedliński

W lipcu Amnet Polska stał się centralnym punktem dla regionu CEE i odpowiada za szkolenie zespołów oraz realizację, wsparcie oraz rozliczanie kampanii w modelu RTB/Programmatic w regionie.

-koniec-

AMNET to globalna sieć spółek wykorzystujących wiodące rozwiązania technologiczne do zakupu mediów, zarówno w kampaniach typu performance jak i kampaniach brandowych programmatic buying i w modelu RTB. AMNET wchodzi w skład Aegis Trading Desk. Polski oddział to jeden z jedenastu oddziałów, które znajdują się m.in. w Australii, Belgii, Francji, Niemczech, Włoszech, Holandii, Rosji, Wielkiej Brytanii, Szwecji oraz USA. AMNET działa globalnie według jednego systemu procedur z wykorzystaniem zunifikowanych narzędzi i algorytmów optymalizacyjnych. Amnet Polska jest częścią Amplifi Polska.

O Dentsu Aegis Network:
Grupa Dentsu Aegis Network jest pierwszą prawdziwie globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzi sześć globalnych marek: Carat, iProspect, Isobar, Posterscope, Vizeum oraz Dentsu, a także działające na wielu rynkach rozwijające się marki: Amplifi, Amnet Data2Decisions, Mcgarrybowen, Mitchell Communications Group, psLive i 360i. Dentsu Aegis Network dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową. Dentsu Aegis Network z siedzibą w Londynie działą w 110 krajach na całym świecie zatrudniając ponad 22 000 specjalistów. Więcej informacji na: www.dentsuaegisnetwork.com

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Informacja_Prasowa_Pawe__Kuczma_Client_Service_Directorem_w_Amnet_Polska.docx

docx | 161 KB

Pobierz
Amnet-logo_Print_Transparent.png

grafika | 3,41 KB

Pobierz
Pawe__Kuczma.jpg

grafika | 702 KB

Pobierz
Stanis_aw_Jedli_ski.jpg

grafika | 457 KB

Pobierz
_ukasz_Ziarkiewicz.jpg

grafika | 456 KB

Pobierz
Amnet-logo_Print_WhiteBackground.jpg

grafika | 17,3 KB

Pobierz

Małgorzata Niska Innovation&Digital Managerem w Vizeum Polska

Małgorzata Niska obejmuje stanowisko Innovation&Digital Managera w domu mediowym Vizeum Polska należącym do grupy Dentsu Aegis Network Polska.