Małgorzata Niska Innovation&Digital Managerem w Vizeum Polska

Małgorzata Niska Innovation&Digital Managerem w Vizeum Polska

Opublikowany

Małgorzata Niska obejmuje stanowisko Innovation&Digital Managera w domu mediowym Vizeum Polska należącym do grupy Dentsu Aegis Network Polska. 

Na nowym stanowisku Małgosia będzie odpowiadała za rozwój kompetencji digitalowych w ramach Vizeum, rozwój narzędzi i produktów oraz za projekty innowacyjne realizowane z wykorzystaniem potencjału agencji należących do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Zastąpi na tym stanowisku Pawła Kuczmę, który objął stanowisko Client Service Directora w agencji zajmującej się kampaniami w modelu Programmatic Buying/RTB – Amnet Polska (grupa Dentsu Aegis Network Polska). 
 
Małgorzata Niska ma 5-letnie doświadczenie projektach związanych z przygotowywaniem strategii mediowych i planowaniu mediów. Małgosia jest członkiem Route 500 - międzynarodowego programu rozwoju talentów grupy Dentsu Aegis Network. Jest współautorką projektu „ Kibicuj Paczką” realizowanego dla marki Tic Tac, który został nagrodzony w konkursie Innovation Award 2015 oraz wyróżnionego przez jury Golden Arrow projektu „Biało-Czerwone autobusy”.
 

-koniec-

O Dentsu Aegis Network:

Grupa Dentsu Aegis Network jest pierwszą prawdziwie globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzi sześć globalnych marek: Carat, iProspect, Isobar, Posterscope, Vizeum oraz Dentsu, a także działające na wielu rynkach rozwijające się marki: Amplifi, Amnet Data2Decisions, Mcgarrybowen, Mitchell Communications Group, psLive i 360i. Dentsu Aegis Network dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową. Dentsu Aegis Network z siedzibą w Londynie działą w 110 krajach na całym świecie zatrudniając ponad 22 000 specjalistów. Więcej informacji na: www.dentsuaegisnetwork.com

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Ma_gorzata_Niska_Innovation_Digital_Managerem_w_Vizeum_Polska.docx

docx | 43 KB

Pobierz
IMG_2056.jpg

grafika | 943 KB

Pobierz
Obraz1.png

grafika | 32,8 KB

Pobierz

Triumph w promuje kolekcję Amourette w bajkowym stylu

31 sierpnia wystartowała kampania promująca kolekcję damskiej bielizny Amourette, marki Triumph. Działania reklamowe, przygotowane przez dom mediowy Carat Polska obejmują telewizję, kino oraz internet.