Red8 z brązem w konkursie Innovation 2018

Red8 z brązem w konkursie Innovation 2018

Opublikowany

W tegorocznej edycji konkursu Innovation agencje Red8 (Dentsu Aegis Network) oraz Touchideas zdobyły brąz w kategorii Innowacyjny Biznes za wykreowanie koncepcji innowacyjnego konta osobistego dla Banku Zachodniego WBK Grupa Santander.

W konkursie Innovation, organizowanym co roku przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, nagradzane są nowoczesne rozwiązania, odważne projekty i świeże idee generujące sprzedaż i rozwijające krajowy rynek reklamowy. Podczas tegorocznej gali konkursowej jury pod przewodnictwem Ranity Sobańskiej po raz kolejny wręczyło nagrody w kategoriach: Innowacyjnego Biznesu, Doświadczeń oraz Mediów. Na imprezie zatriumfował projekt dopasowania funkcjonalności konta osobistego do zindywidualizowanych potrzeb klientów, przygotowany przez Red8 i Touchideas, który nagrodzono brązem w kategorii Innowacyjny Biznes. Jury doceniło firmy za „trud wyróżnienia się w bardzo trudnej kategorii i odwagę zrobienia porządków w portfolio w oparciu o potrzeby klienta”.

Celem działań powierzonych Red8 oraz Touchideas przez Bank Zachodni WBK Grupa Santander było wykreowanie innowacji w obszarze oferty kont osobistych. Dotychczas bank miał w swojej ofercie 6 różnych produktów bankowych tego typu. W trosce o dobro klientów planował jej uproszczenie i maksymalne dopasowanie do realnych potrzeb klientów (np. pobudzenie motywacji do systematycznego oszczędzania, benefity finansowe towarzyszące prowadzeniu rachunku czy korzystna wymiana walut w Kantorze BZWBK24). W ten sposób powstało 7 pakietów usług odpowiadających na różne oczekiwania i oferowanych na rachunku osobistym Konto Jakie Chcę. Produkt przeznaczono do samodzielnej konfiguracji poprzez aktywację wybranych pakietów.

Projekt wdrożenia innowacji do oferty kont osobistych Banku Zachodniego WBK Grupa Santander miał na celu dopasowanie oferty do zmieniających się potrzeb klienta. Innowacyjny rachunek osobisty wprowadzono w sierpniu 2017 r. Szybko zyskał on popularność wśród klientów oraz nowych użytkowników oferty Banku Zachodniego WBK Grupa Santander:

Do kwietnia otwarto ponad 550 000 Kont Jakie Chcę. Na tę rekordową w historii banku liczbę składa się liczba klientów, którzy zmienili swój obecny rachunek na współtworzony przez nas produkt oraz suma kont otwartych przez nowych klientów banku. Wskaźnik lojalności mierzący skłonność do polecenia marki wzrósł prawie o 70% w porównaniu do poleceń użytkowników innych kont osobistych Banku. Co istotne, zakup nowych produktów finansowych następuje w sposób naturalny, z inicjatywy klienta, a nie pod wpływem kampanii sprzedażowej. 

Iwona Błońska-Orzoł, Dyrektor Marketingu

Nowe konto wyznaczyło kierunek rozwoju oferty banku, zaś samo Konto Jakie Chcę stało się flagowym produktem w nowej strategii komunikacji marki o czym świadczy nazwa, spójna z nowym hasłem pozycjonującym bank – „Bank jaki chcesz”.

Udostępnij

Powiązane artykuły
Kampania marki adidas ze srebrem w Innovation 2018

temu

W tegorocznej edycji konkursu Innovation kampania realizowana dla marki adidas przez zespoły Dentsu Aegis Network zdobyła srebro w kategorii Innowacyjne Doświadczenie/Event. Za koncepcję oraz realizację aktywacji odpowiadają spółki z grupy: Posterscope, Carat Polska i Isobar Poland Group.
Isobar i Salesforce tworzą profesjonalne centrum zarządzania biznesem klientów

temu

Codziennie działy marketingu pozyskują, przetwarzają i wysyłają miliony spersonalizowanych informacji, by pozyskać, utrzymać i zwiększyć wartość klienta.  Jak wysyłać tysiące różnych komunikatów i osiągnąć jeden spójny obraz wiarygodnej marki? 
Anna Penkowska kieruje działem Business Development w iProspect

temu

Anna Penkowska objęła stanowisko Business Development Directora w iProspect, agencji należącej do grupy komunikacyjnej Dentsu Aegis Network.
Škoda Polska rozstrzygnęła przetarg: Isobar Poland Group będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową

temu

Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku.  O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty z wyróżniającą się koncepcją, niekonwencjonalną strategią i jej dostosowanie do wyzwań stojących przed marką.