Oreo „Pełne Cudów” nowa kampania Mondelez

Oreo „Pełne Cudów” nowa kampania Mondelez

Opublikowany

W wystartowała wystartowała jesienna kampania ciastek Oreo zatytułowana Oreo „Pełne Cudów”. Działania reklamowe zaplanował i realizuje dom mediowy Carat Polska (grupa Dentsu Aegis Network Polska). 

Jesienna kampania ciastek Oreo „Pełne Cudów” to adaptacja globalnej kampanii Oreo „Wonderfilled”. Motywem przewodnim komunikacji są animowane spoty telewizyjne i online utrzymane w bajkowej konwencji. Spoty pokazują co może się stać jeżeli poczęstujemy ciastkiem Oreo np. Wampira.  



Kampania reklamowa Oreo „Pełne Cudów” obejmuje telewizję oraz różne formaty reklamowe w internecie. Od sierpnia w ogólnopolskich oraz tematycznych stacjach telewizyjnych (grupa TVN oraz Polsat) pojawią się 30” spoty. Te same spoty wykorzystane zostały w kampanii internetowej obejmującej różne formaty reklamowe na portalach Youtube oraz Facebook.

Za realizacje kampanii, strategię oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat. Spoty zostały przygotowane przez agencję Tag Worldwide. Kampania potrwa do połowy października.

  1. - koniec - 
O Carat:
Dom mediowy Carat rozpoczął działalność w Polsce w 1993 roku. Carat jest największym na świecie niezależnym specjalistą od komunikacji marketingowej i liderem w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych w oparciu o media cyfrowe. Carat oferuje usługi w obszarze badań marketingowych, strategii komunikacji, planowania i zakupu mediów, przygotowywania rozwiązań technologicznych oraz kreatywnych w mediach cyfrowych, badania efektywności komunikacji, jak również analityki marketingowej. Klientami Carat Polska są takie firmy jak Mondelez, Zott, Philips, adidas, Reebok, Indesit, Mondelez, General Motors, Arla Foods, Mead Johnson Nutrition, Mattel, Perno Ricard czy Lego. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.caratpoland.com.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

informacja_prasowa_Oreo__Pe_ne_Cud_w__nowa_kampania_Mondelez.docx

docx | 1,46 MB

Pobierz

Opel OnStar osobisty opiekun kierowcy – bohaterem najnowszej kampanii marki Opel

General Motors Poland rozpoczął kampanię promującą nowe modele samochodów wyposażone w osobistego opiekuna kierowcy, system Opel OnStar. Działania reklamowe obejmują telewizję oraz Internet. Za ich planowanie i realizację odpowiadają dom mediowy Carat, Scholz & Friends, 180 heartbeats + Jung vs. Matt