Opel OnStar osobisty opiekun kierowcy – bohaterem najnowszej kampanii marki Opel

Opel OnStar osobisty opiekun kierowcy – bohaterem najnowszej kampanii marki Opel

Opublikowany

General Motors Poland rozpoczął kampanię promującą nowe modele samochodów wyposażone w osobistego opiekuna kierowcy, system Opel OnStar. Działania reklamowe obejmują telewizję oraz Internet. Za ich planowanie i realizację odpowiadają dom mediowy Carat, Scholz & Friends, 180 heartbeats + Jung vs. Matt

Od września trwa kampania promująca osobistego opiekuna kierowcy – system Opel OnStar. To przełomowa technologia, która jest szczególnie przydatna w sytuacjach zagrożenia. Jednak Opel OnStar nie tylko poprawia poziom bezpieczeństwa podróżujących samochodem, ale także zwiększa komfort, umożliwiając między innymi zdalne przeprowadzenie diagnostyki pojazdu, pobieranie punktów docelowych do systemu nawigacji samochodowej, czy dostęp do rozrywki i zdalną pracę dzięki połączeniu Wi-Fi. 



Ten przełomowy system to ratujący życie anioł stróż — wzywa pomoc automatycznie i bez udziału kierowcy. Otwarcie poduszki powietrznej powoduje automatyczne wysłanie wiadomości alarmowej. Po otrzymaniu takiej wiadomości doradca — człowiek, a nie komputer — połączy się z pojazdem w celu ustalenia, czy kierowca potrzebuje pomocy. W przypadku braku odpowiedzi na miejsce zdarzenia natychmiast wysyłane zostaną służby ratunkowe. Z doradcami OnStar można kontaktować się przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, przez 365 dni w roku. Przyciski systemu Opel OnStar są umieszczone w konsoli środkowej nad głową kierowcy lub — w przypadku niektórych samochodów — na lusterku wstecznym. Ponadto w ramach nowego systemu świadczona będzie także usługa pomocy drogowej (tzw. assistance). Użytkownicy smartfonów mogą zdalnie łączyć się ze swoimi samochodami dzięki aplikacji, która umożliwia m.in. kontakt z systemem OnStar z dowolnego miejsca, dostęp do ważnych danych dotyczących pojazdu, takich jak żywotność oleju lub ciśnienie w oponach, zdalne blokowanie lub odblokowywanie drzwi pojazdu, ustalenie lokalizacji samochodu, uruchomienie klaksonu i świateł, proste zarządzanie ustawieniami wbudowanego punktu dostępowego Wi-Fi pojazdu.



Kampania promująca osobistego opiekuna kierowcy Opel OnStar została przygotowana i jest realizowana przez dom mediowy Carat oraz agencje Scholz & Friends i 180 heartbeats + Jung vs. Matt. Od początku września w telewizji na kanałach ogólnopolskich oraz tematycznych emitowane są 30” spoty reklamowe, pokazujące funkcjonalności sytemu. Reklama online wykorzystuje różne formaty oraz wideo. Kreacje wyświetlane są na największych portalach horyzontalnych, informacyjnych i motoryzacyjnych.

Codziennie pojawiają się kreacje banerowe odnoszące się do poszczególnych funkcji i zalet osobistego opiekuna Opel OnStar np. „Miałeś wypadek? Wezwiemy pomoc. Opel z OnStar. Osobisty opiekun kierowcy.”, „Twoje auto jest sprawne? Sprawdzimy to. Opel z OnStar. Osobisty opiekun kierowcy”. Kampania potrwa do października.


-koniec-
O Carat:
Dom mediowy Carat rozpoczął działalność w Polsce w 1993 roku. Carat jest największym na świecie niezależnym specjalistą od komunikacji marketingowej i liderem w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych w oparciu o media cyfrowe. Carat oferuje usługi w obszarze badań marketingowych, strategii komunikacji, planowania i zakupu mediów, przygotowywania rozwiązań technologicznych oraz kreatywnych w mediach cyfrowych, badania efektywności komunikacji, jak również analityki marketingowej. Klientami Carat Polska są takie firmy jak Mondelez, Zott, Philips, adidas, Reebok, Indesit, Mondelez, General Motors, Arla Foods, Mead Johnson Nutrition, Mattel, Perno Ricard czy Lego. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.caratpoland.com.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Opel_OnStar_osobisty_asystent_kierowcy___bohaterem_najnowszej_kampanii_marki_Opel-kw.docx

docx | 1,46 MB

Pobierz
thumb_Carat.png

grafika | 46,9 KB

Pobierz

Isobar Polska z kampanią wspierającą aplikację TIDAL w Play

Należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar odpowiada za kampanię promującą muzyczną aplikację TIDAL.