Isobar Polska z trzema nagrodami w międzynarodowym konkursie Clio Awards

Isobar Polska z trzema nagrodami w międzynarodowym konkursie Clio Awards

Opublikowany

Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar Polska otrzymała trzy statuetki w prestiżowym konkursie Clio Awards. Projekt Photos for Life został nagrodzony brązem w kategoriach Branded Content i Direct oraz srebrem w kategorii PR. 

- Bardzo się cieszę, że nasz Photos for Life otrzymał Clio Awards. Szczególnie, że właśnie ten projekt w pełni odzwierciedla zasadę „ideas without limits”, którą kierujemy się w codziennej pracy – mówi Monika Bierwagen, President & Managing Director Isobar Polska.
„Photos for Life” to pierwszy na świecie charytatywny bank zdjęć, z którego dochód przeznaczony jest na terapię osób z nowotworem, podopiecznych fundacji Rak’n’Roll Wygraj Życie!. Celem projektu jest odczarowanie choroby i zmiana postrzegania osób chorych na raka. W ramach akcji dwanaście osób, które walczą z nowotworem lub ukończyły już terapię, udostępniło swój wizerunek. „Photos for Life” działa analogicznie do komercyjnych serwisów stockowych. Na stronie www.photosfor.life dostępne są profesjonalne zdjęcia zrobione przez najlepszych polskich fotografów z agencji SHOOTME, jak: Jacek Poremba, Paweł Fabjański, Łukasz Ziętek i Karol Grygoruk.
Isobar Polska był jedyną polską agencją, która została nagrodzona w tej edycji Clio Awards.

Kopiuj tekst

Udostępnij

SIEĆ CARAT PRZEDSTAWIA POZYTYWNĄ PROGNOZĘ NA 2016 ROK: WYDATKI NA REKLAMĘ NA ŚWIECIE WZROSNĄ O 4,7%, CZYLI O 25 MLD USD

Najnowsze prognozy sieci domów mediowych Carat dotyczące globalnych wydatków na reklamę przewidują, że wydatki te wzrosną w 2015 roku o 4,0%, tj. do poziomu 529 mld USD, czyli nieco poniżej 4,6% przewidywanych w marcu 2015 roku. Natomiast w 2016 roku wydatki te mają wzrosnąć o 4,7%, co przełoży się na dodatkowe 25 mld USD. Co oznacza dalszy stabilny rozwój segmentu mediów digital ze szczególnym uwzględnieniem wydatków na reklamę mobilną oraz wideo online.