5 nominacji w konkursie Golden Arrow dla agencji z grupy Dentsu Aegis Network Polska

5 nominacji w konkursie Golden Arrow dla agencji z grupy Dentsu Aegis Network Polska

Opublikowany

Jury 13. edycji konkursu Golden Arrow zakończyło obrady. Wśród 69 nominowanych znalazło się 5 kampanii realizowanych przez agencje należące do Dentsu Aegis Network.

Jury konkursu Golden Arrow doceniło projekty prowadzone przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network w najważniejszych kategoriach współczesnej komunikacji - experiential i digital marketingu. Agencje od lat realizują efektywne kampanie w tych obszarach,  odpowiadając  swoją ofertą na potrzeby marek i konsumentów ery cyfrowej. 
Nominacje:

1. Experiential marketing - event marketing: Isobar Poland Group, Postersope Polska-  Skoda - Date Drive

2. Experiential marketing - field marketing: Posterscope Polska, Isobar Poland Group, Carat Polska – kolekcja Adidas WOMEN MUST HAVES - Interaktywna przymierzalnia Adidas Women Must Haves

3. Experiental marketing – pozostałe formy: Posterscope Polska, Carat Polska  - Adidas Deerupt – mural z efektem UV

4. Digital marketing – social media: Isobar Poland Group, Carat Polska  - kolekcja sportowa dla kobiet Women Must Haves - All You Need

5. Digital marketing – marketing mobilny:  Isobar Poland Group, Carat Polska Adidas Poland - kolekcja sportowa dla kobiet Women Must Haves - All You Need
Golden Arrow to konkurs marketingu bezpośredniego  oceniający efektywność oraz innowacyjność narzędzi komunikacji marketingowej. W tym roku organizowana jest jego 13. edycja. Organizatorami konkursu są Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz VFP Communications. Rozdanie nagród odbędzie się 21 czerwca podczas uroczystej gali w Małej Warszawie, ul. Otwocka 14.

Udostępnij