Isobar Marketing Intelligence Practice wśród "50 najbardziej innowacyjnych firm badawczych na rynku"

Isobar Marketing Intelligence Practice wśród "50 najbardziej innowacyjnych firm badawczych na rynku"

Opublikowany

Realizowane przez Greenwatch Research Industry Trends "GRIT Top 50" jest wiodącym i najbardziej kompleksowym opracowaniem branży badań rynkowych.  

Raport ten to ranking agencji badawczych uważanych przez odbiorców za najbardziej innowacyjne. Oceniane są między innymi kwestie automatyzacji, budżetów badawczych czy gotowość do GDPR. W 23. edycji wykorzystano dane zebrane w pierwszym kwartale 2018 roku.
Wcześniej w tym roku Isobar znalazł się także w rankingach Fast Company, gdzie został jedną z 10 najbardziej innowacyjnych firm w AR / VR, a Gartner umieścił agencję po raz czwarty z rzędu w prestiżowym raporcie “Magic Quadrant for Global Digital Marketing Agencies” wśród liderów rynku marketingu cyfrowego.

- Nasze miejsce w rankingu to docenienie wysiłków i osiągnięć w zakresie poszerzania innowacyjnych praktyk i oferty usług - powiedział Jeremy Pincus, Vice President, Isobar’s Marketing Intelligence Practice. -  Aby być graczem zmieniającym reguły gry, należy całkowicie zrozumieć w co się gra. Jesteśmy pionierami, ponieważ przewidujemy potrzeby klientów i mamy odpowiednie zasoby do zaspokojenia tych potrzeb”.

Niektóre z najważniejszych innowacji agencji Isobar w ciągu ostatniego roku to:
Isobar NeuroLab
NeuroLab łączy dane biometryczne moment-to-moment z autentycznymi emocjami konsumenckimi w celu uzyskania praktycznych insightów. Poprzez zbieranie wielu zsynchronizowanych danych sensorycznych jesteśmy w stanie precyzyjnie dostroić bodźce marketingowe, aby kontrolować efekt emocjonalny. Cztery typy czujników łączą się, aby stworzyć kompleksowy obraz tego, jak bodźce marketingowe wpływają emocjonalnie na mózg.  
Platforma pomiarowa Analytics i emocji VR / AR
Isobar, we współpracy z MIT Media Lab, opracował metodę przechwytywania i analizowania danych behawioralnych i biometrycznych oraz rozumienia stanów emocjonalnych tworzonych przez wirtualne, rozszerzone i mieszane doświadczenia rzeczywistości.
MindSight Direct International
Nagradzana technologia testowania emocji, która została wykorzystana do stworzenia MindSight Direct, jest teraz dostępna na dziesięciu światowych rynkach i nadal się rozwija. Nowa wersja zawiera sprawdzone na całym świecie zestawy obrazów charakterystyczne dla badanych rynków, oraz możliwość zakupu jakościowych i efektywnych kosztowo próbek specyficznych dla danego rynku. 
Na etapie wprowadzenia są:  

BioQual
W badaniach jakościowych Isobar wychodzi poza konwersacyjne treści, aby dowiedzieć się, co badani naprawdę czują. Stosowane są metody, które ujawniają stopień entuzjazmu i zaangażowania, a nie próbują "zadowolić ankietera". Te metody są dokładne i niezawodne, dyskretne i skalowalne (video i internetowe). Obejmują:
  • Kodowanie wyrazu twarzy dla emocji / stresu (pomiar ruchów mięśni twarzy)
  • Kodowanie ekspresji wokalnej dla emocji / stresu
  • Detekcję nieprawdy w języku mówionym
  • Analizę emocji w języku mówionym
Behavioral Science
Isobar oferuje budowę działań marketingowych wokół wiedzy na temat tego, jak konsumenci naprawdę podejmują decyzje:
  1. Projekt zaczyna się od warsztatu, na którym dzięki umiejętności wykrywania i kojarzenia ze sobą nowych faktów,identyfikowane są główne bariery sukcesu
  2. Tworzy się 10 kluczowych pytań marketingowych, aby zidentyfikować najbardziej odpowiednie wyniki badań behawioralnych dla danej marki
  3. Projektowane są potencjalne zachowania, testowane i zoptymalizowane przez system
  4. Przeprowadzane są eksperymenty ilościowe w celu zmierzenia efektów zachowań (indywidualnie i ich wzajemnej interakcji)
  5. Szacowany jest ROI związany z wdrożeniem na pełną skalę oraz zakres wsparcia w ustawieniu procesu Test & Learn.
Isobar Marketing Intelligence jest częścią Isobar, wiodącej globalnej agencji reklamowej.   Isobar jest nowoczesną firmą konsultingową i badawczą z pełnym zakresem usług, znaną z autorskich metod segmentacji i pomiaru emocji. Jej misją jest pomaganie markom w pełnym zrozumieniu konsumentów w sposób, jaki nigdy wcześniej nie był możliwy. Poprzez łączenie nauk o emocjach, behawioralnych i kognitywnych razem z  z kreatywną  siłą agencji Isobar pomaga marketerom wygenerować  pogłębiony insight oraz inspirować do tworzenia nowatorskich strategii i rozwiązań.

Kopiuj tekst

Udostępnij