Koncert Sofar by Redd`s – uczta dla ucha, duszy i podniebienia.

Koncert Sofar by Redd`s – uczta dla ucha, duszy i podniebienia.

Opublikowany

Agencja Isobar odpowiedzialna za koncert Sofar by Redd`s dla Kompanii Piwowarskiej.

Sofar Sounds Warsaw to koncepcja kameralnych koncertów, która swój początek miała w Londynie. Każde muzyczne spotkanie odbywa się w niszowej przestrzeni, prywatnych mieszkaniach, galeriach, a nawet antykwariatach. W sekretnych koncertach występuje zwykle 3 artystów. Tego kim są, publiczność dowiaduje się w momencie startu koncertu. Dzięki małej liczbie wybranych uczestników, w unikalnych miejscach, nawiązuje się intymny klimat między artystami a publicznością.

Koncepcja partnerstwa Redd`sa z koncertem Sofar Sounds Warsaw przygotowana przez Isobar Poland Group trafia bezpośrednio do grupy docelowej. Umieszcza nowy produkt w bardzo naturalnym kontekście: wśród grupy osób, która spotkała się by posłuchać muzyki, poznać nowe osoby, spędzić inaczej wolny czas.  Sofar by Redd`s to również okazja do pokazania  benefitów piwa - nowego wytrawniejszego smaku balansującego portfolio marki oraz zachęcenia do sprawdzania, przeżywania nowych rzeczy w innych okolicznościach.

Koncert Sofar by Redd`s odbył się 8 czerwca  przy ul. Mysiej 3. Wystąpiło trzech młodych artystów:  Linia Nocna, Ina West, Pola Chobot & Adam Baran.Koncert transmitowany był na żywo na kanale FB Redd`s. Podczas transmisji prowadzone były również wywiady z artystami jak i rozmowy z publicznością, budując atmosferę lekkości, swobody, naturalnego klimatu spotkań.

Agencja Isobar Poland Group odpowiedzialna była za partnerstwo marki Redd`s przy koncercie Sofar Sounds Warsaw - od konceptu współpracy dwóch marek, nawiązania współpracy z Sofar po projekt dekoracji/branding do produkcji transmisji live na FB marki.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Kampania Women Must Haves dla marki adidas z nagrodami w Golden Arrow

Dwa projekty zrealizowane przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network - Isobar Poland Group, dom mediowy Carat Polska i agencję Posterscope - w ramach kampanii Women Must Haves dla adidas Poland zostały nagrodzone w konkursie efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej Golden Arrow.