Kampania Women Must Haves dla marki adidas z nagrodami w Golden Arrow
Kopiuj tekst

Kampania Women Must Haves dla marki adidas z nagrodami w Golden Arrow

Dwa projekty zrealizowane przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network - Isobar Poland Group, dom mediowy Carat Polska i agencję Posterscope - w ramach kampanii Women Must Haves dla adidas Poland zostały nagrodzone w konkursie efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej Golden Arrow.

Golden Arrow w kategorii Digital Marketing – Social Media

Nagrodę Golden Arrow zdobył projekt „All you need”, realizowany w ramach kampanii Women Must Haves” dla marki adidas. Zadaniem agencji było stworzenie angażującej kampanii w mediach społecznościowych, która dotrze do kobiet w wieku 20-35 lat i która przebije się w zatłoczonej, zdominowanej przez konkurencję przestrzeni.

„All You Need” to seria krótkich form video stworzona we współpracy z najpopularniejszą polską trenerką fitness, Ewą Chodakowską. Filmy pokazują nie tylko kolekcję ubrań, ale i trening, który każdy może wykonać w domu bez żadnego dodatkowego sprzętu.

Filmy uzyskały łącznie ponad 80 milionów odsłon oraz dotarły do 90% grupy docelowej. Kolekcja Women Must Haves to najlepiej sprzedająca się damska kolekcja adidas w Polsce.
Twórcy kampanii:
Creative Director: Joanna Biernacka
Deputy Creative Director: Maciej Kozina
Copywriter: Sonia Łukomska
Art Director: Konrad Białek
Group Account Director:
Tomasz Bartnik
Account Manager: Marta Zamorowska
Media Manager: Patrycja Pachnik
Producer: Marta Kartasińska, Janek Szczeniowski, Ola Pudło, Dominika Głuchowska
Director/Director of Photography: Mateusz Dziekoński
Focus Puller: Tomasz Bartosik
1st Assistant Camera: Kuba Żukowski
Post-production: Pawel Kuczyński-Gensler
Klient: Alina Vovk
Więcej o projekcie:
Adidas - "All you need" Case Study - Biuro prasowe Isobar Poland Group

Adidas - "All you need" Case Study - Biuro prasowe Isobar Poland Group

Wiele kampanii motywuje do aktywności fizycznej. Ale ta - stworzona na potrzeby kolekcji adidas Women Must Haves - jest pierwszą, która dokładnie pokazuje, jak ćwiczyć.

Czytaj więcej

Wyróżnienie w kategorii Experiential Marketing - field marketing

Inny projekt realizowany w ramach tej samej kampanii - „Interaktywna przymierzalnia” – otrzymał wyróżnienie.  

W dedykowanej przymierzalni konsumentki wypróbowywały stroje podczas krótkiego treningu. W środku znajdowało się dotykowe lustro oraz aplikacja (ćwiczenia z Ewą Chodakowską). Lustro wyposażone było w kamerę wykrywającą ruch – uczestniczki widziały w czasie rzeczywistym, jak intensywnie ćwiczą. Po treningu na ekranie widoczny był wynik ćwiczeń, generowany automatycznie po analizie intensywności ruchu.  

Więcej o projekcie  
Twórcy kampanii:  
Senior Ambient Manager: Magdalena Szoll-Wieczorek / Posterscope Polska  
Junior Ambient Executive: Barbara Rozbicka / Posterscope Polska  
Communications Manager:Patrycja Pachnik / Carat Polska  
Deputy Creative Director: Maciej Kozina / Isobar Poland Group  
Account Manager: Marta Zamorowska / Isobar Poland Group  
Art Director: Konrad Białek / Isobar Poland Group
Copywriter: Sonia Łukomska / Isobar Poland Group  
Intern: Robert Grochowski / Posterscope
Creative Technologist – Head of Multimedia:  Michał Pęczalski / Posterscope
Senior Motion Designer / Musician-Creative Business Unit: Boryslaw Georgijew  
adidas Poland: Emilia Pawlik, Katarzyna Nowak
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.