Jan Mosiejczuk Business Challengerem w Carat Polska

Jan Mosiejczuk Business Challengerem w Carat Polska

Opublikowany

Jan dołącza do zespołu domu mediowego Carat Polska. Na stanowisku Business Challenger będzie odpowiedzialny za rozwój portfolio klientów Carat na rynku polskim i międzynarodowym poprzez wykorzystanie synergii spółek grupy Dentsu Aegis Network Polska oraz zasobów w obszarze kreacji, strategii, technologii, data science i mediów. 

Dołączenie Janka do zespołu Carat jest kolejnym etapem integracji struktury w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska. Sprostanie nowym wyzwaniom, które stawiają przed nami klienci i nasza ocena trendów powodują, że dzisiaj kompletując zespół szukamy nie account managerów, ale business challengerów - osób z holistycznym spojrzeniem na biznes, codziennie kwestionujących status quo i potrafiących koordynować specjalistów z bardzo wąskich dziedzin marketingu. – Komentuje Krzysztof Mocek, Managing Director Carat Polska.  



Mosiejczuk posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Przez ostatni rok pełnił funkcję Brand Strategy Champion w należącej do grupy Dentsu Aegis Network spółce Isobar Polska. Przed dołączeniem do grupy Jan pracował dla Grey Group, gdzie obejmował stanowisko planning director. Wcześniej pełnił funkcje dyrektora strategii w agencjach San Markos, Saatchi & Saatchi, był też partnerem we własnej agencji VA strategic Communications. Pracował m.in. w Leo Burnett, Publicis oraz Young & Rubicam. Na koncie ma 5 nagród Effie, Złote Orły i D&AD. Był również jurorem w konkursach KTR i Effie.

Jan Mosiejczuk na stanowisku Business Challengera pokieruje zespołem obsługującym takich klientów jak: Philips, Zott, Reebok, Marks & Spencer

- koniec -
O Carat:
Dom mediowy Carat rozpoczął działalność w Polsce w 1993 roku. Carat jest największym na świecie niezależnym specjalistą od komunikacji marketingowej i liderem w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych w oparciu o media cyfrowe. Carat oferuje usługi w obszarze badań marketingowych, strategii komunikacji, planowania i zakupu mediów, przygotowywania rozwiązań technologicznych oraz kreatywnych w mediach cyfrowych, badania efektywności komunikacji, jak również analityki marketingowej. Klientami Carat Polska są takie firmy jak Mondelez, Zott, Philips, adidas, Reebok, Indesit, Mondelez, General Motors, Arla Foods, Mead Johnson Nutrition, Mattel, Perno Ricard, Generali, Proama czy Lego. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.caratpoland.com.


Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Jan_Mosiejczuk_Business_Challengerem_w_Carat_Polska.docx

docx | 1,46 MB

Pobierz
JAN_MOSIEJCZUK.jpg

grafika | 4,81 MB

Pobierz

Adrian Serafin w Carat Polska

Do zespołu domu mediowego Carat Polska dołącza Adrian Serafin, obejmując stanowisko Content Marketing Managera i będzie odpowiedzialny za rozwój House of Content – narzędzia wchodzącego w skład ekosystemu wzajemnie uzupełniających się produktów cyfrowych z pogranicza mediów, kreacji, technologii i data science.