Carat z nowym Client Partnerem

Carat z nowym Client Partnerem

Opublikowany

Wraz z początkiem lipca do zespołu domu mediowego Carat (Dentsu Aegis Network Polska) dołącza Szymon Jóźwiak, który obejmie stanowisko Client Partnera.

Szymon Jóźwiak rozpoczyna pracę jako Client Partner, czyli strategiczny partner biznesowy klientów. W nowej roli obejmie zespół zintegrowany pracujący m.in. dla marek Philips, Mattel, Microsoft.
Nowy Client Partner w Carat pracuje w marketingu od 14 lat. Przez ten czas realizował działania reklamowe oraz zarządzał kampaniami w digitalu i mediach tradycyjnych, zarówno po stronie klienta, jak i agencji. Przez ostatni rok pełnił funkcję Regional Category Managera CE w Asahi Breweries Europe Group (właściciel m.in. Kompanii Piwowarskiej), gdzie odpowiadał za rozwój i egzekucję strategii komercyjnej kategorii mediów i badań rynkowych dla pięciu rynków Europy Centralnej. W latach 2015-2017 zajmował stanowisko Media and Marketing Services Managera w LOTTE Wedel. Wcześniej przez 7 lat był związany z MEC, gdzie przeszedł ścieżkę kariery od Media Plannera do Deputy Account Directora. Pracował także w ZenithOptimedia Group. Działania, które Szymon Jóźwiak realizował w LOTTE Wedel w ramach kampanii „W kuchni z E. Wedel” zostały nagrodzone złotym Effie w 2015 roku. Kampanie prowadzone przez niego dla NIVEA Polska uzyskały trzykrotną nagrodę srebrnego EFFIE.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Szymon Jozwiak_.jpg

grafika | 2,64 MB

Pobierz