iProspect wypromuje subbrand LINK4

iProspect wypromuje subbrand LINK4

Opublikowany

Agencja iProspect rozpoczęła współpracę z LINK4. W ramach współpracy przeprowadzi dla ubezpieczyciela kampanię performance’ową nowej linii produktowej.

iProspect poszerza swoje portfolio klientów o firmę LINK4, pioniera i lidera ubezpieczeń direct w Polsce. Dla nowego klienta agencja przeprowadzi kampanię obejmującą promocję nowego produktu w ofercie LINK4 – ubezpieczeń dla mam
i dzieci, LINK4 Mama. W ramach działań reklamowych zostanie przeprowadzona szeroka kampania performance promująca nowy subbrand w portfolio klienta. Celem kampanii realizowanej przez agencję jest sprzedaż polis ubezpieczeniowych LINK4 Mama.

Kierujemy dziś unikalną ofertę, zarówno do kobiet w ciąży, jak i rodziców, którzy już mają dzieci. To z myślą o nich uszyliśmy ten niepowtarzalny i naprawdę innowacyjny produkt. I taka też będzie ta kampania. Chcemy być wszędzie tam, gdzie spotykają się mamy, gdzie rozmawiają, gdzie wymieniają poglądy, dzielą się obawami i poradami

Patrycja Kotecka, Dyrektor Pionu Marketingu w LINK4

Umowa między iProspect i LINK4 została podpisana na mocy rozszerzenia współpracy prowadzonej przez agencję Red8 Advertising, która od tego roku jest częścią Dentsu Aegis Network. 

Udostępnij