Dentsu Aegis Network Polska konsoliduje kompetencje analityczne w nowej strukturze Dentsu Data Services (DDS)

Dentsu Aegis Network Polska konsoliduje kompetencje analityczne w nowej strukturze Dentsu Data Services (DDS)

Dentsu Aegis Network Polska zintegrowało zasoby grupy w zakresie marketingu opartego na danych w nowej jednostce pod nazwą Dentsu Data Services (DDS).

W ramach nowej jednostki DDS działa 25 ekspertów i konsultantów w zakresie analityki, zarządzania danymi i marketing technology. Wcześniej funkcjonowali w różnych spółkach będących częścią Grupy. DDS ściśle współpracuje ze wszystkimi zespołami w ramach DAN, dostarczając wiedzę ekspercką, narzędzia i usługi pomagające w rozwiązywaniu konkretnych wyzwań biznesowych klientów, wykraczając poza zakres komunikacji marketingowej. Szefem nowej jednostki został Tomasz Chojnecki, Dyrektor Rozwoju Biznesu, dotychczas pełniący tę rolę w Vizeum Polska, który raportować będzie do Arkadiusza Szulca, Chief Commercial Officera:

Zdaliśmy sobie sprawę, że mamy na pokładzie ogromny kapitał w obszarze wykorzystywania danych z różnych źródeł – od klientów, z prowadzonych przez nas badań oraz od naszych partnerów - który wymaga jedynie reorganizacji i uspójnienia. Jest to wyjście naprzeciw rosnącemu zainteresowaniu klientów kompleksowymi rozwiązaniami w zakresie marketingu opartego na danych. 

Tomasz Chojnecki, Business Development Director DDS

DDS korzysta z narzędzi advertising oraz marketing technology, zarówno własnych, lokalnych jak i sieciowych. Są to przede wszystkim rozwiązania dostarczane przez globalnych liderów performance marketingu – Merkle oraz iProspect, będących częścią Dentsu Aegis Network. Jedno z rozwiązań, platforma Merkle M1 (dla której zapleczem jest badanie CCS oraz dane 2nd i 3rd party) daje możliwość prowadzenia całkowicie spersonalizowanej komunikacji w oparciu o dane. W ramach struktury DDS
w Polsce działa wyspecjalizowana komórka Research & Development, zajmująca się tworzeniem takich narzędzi i rozwiązań.

Liczymy, że powołanie DDS pozwoli tworzyć bardziej wartościowe i kompleksowe rozwiązania obejmujące pełne spektrum możliwości zastosowania danych wspierających biznes naszych klientów. Siłą tych rozwiązań jest pełna skalowalność oraz integracja danych ze wszystkich dostępnych źródeł. 

Tomasz Chojnecki, Business Development Director DDS

Za opracowanie koncepcji wykorzystującej dostępne dane i adresującej konkretne wyzwanie klienta odpowiada komórka Data Strategy. Jej zadaniem jest doradztwo w zakresie wykorzystania danych oraz współpraca z klientem – od momentu sformułowania wyzwania, poprzez analizę źródeł danych i wypracowanie koncepcji, aż po wdrożenie rozwiązania i ocenę efektów jego działania. W trakcie realizacji całego projektu klient może liczyć na pełne wsparcie oraz konsulting strategiczny ze strony Data Strategy.

Dane to nowa waluta, a technologia to warunek sukcesu. Prawdopodobnie kwestie danych i automatyzacji są obecnie dyskutowane we wszyskich organizacjach, bez względu na ich wielkość oraz niezależnie od tego, czy jest to agencja, reklamodawca czy medium

Sławomir Stępniewski, CEO Grupy Dentsu Aegis Network Polska

Dla pracowników jest to bardzo ekscytująca zmiana, gdyż daje wszystkim bezpośredni dostęp do najnowszych technologii i wiedzy, również płynącej z sieci oraz dzięki akwizycjom.  

Nasi analitycy i konsultanci pracujący do tej pory w różnych strukturach stali się częścią większej organizacji, dysponującej najnowszymi narzędziami i dostępem do wszystkich kompetencji. Mamy nadzieję, że to uczyni nas jeszcze bardziej atrakcyjnym miejscem pracy. 

Agata Kaczmarska, Chief People Officer Dentsu Aegis Network.

DDS realizuje projekty zarówno dla klientów spółek Dentsu Aegis Network, jak
i klientów zewnętrznych. W przypadku usług obejmujących analizę danych osobowych, DDS zgodnie z politykami Grupy Dentsu Aegis Network zapewnia zgodność z wymogami RODO (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) i przepisami prawa krajowego w zakresie ochrony danych.
Załączniki

Pobierz wszystkie

Kompetencje DDS.PNG

grafika | 52,5 KB

Pobierz
Tomasz Chojnecki DDS.jpg

grafika | 681 KB

Pobierz
Dentsu Data Services.jpg

grafika | 14,9 KB

Pobierz
Narzędzia DDS.PNG

grafika | 22,2 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Zmiana na stanowisku CEO Dentsu Aegis Network

Po 9 latach kierowania Dentsu Aegis Network, Jerry Buhlmann ogłosił rezygnację ze stanowiska CEO Grupy Dentsu Aegis Network. Tymczasowo, do końca roku, jego rolę przejmuje Tim Andree - Wiceprezes Zarządu Dentsu Aegis Network. Andree połączy swoje dotychczasowe obowiązki
ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce multichannelową reklamę na żywo

Już 6 października ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce reklamę na żywo, transmitowaną za pośrednictwem kilku środków masowego przekazu w tym samym czasie. Za innowacyjny projekt reklamowy odpowiadają Isobar Polska oraz Propeller Film (Dentsu Aegis Network Polska). Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy PHD Rocket. Spot telewizyjny nowej ŠKODY FABIA zostanie jednocześnie zrealizowany i wyemitowany na żywo na antenie TVN, w kanałach social media, na czołowych portalach internetowych, w punktach sprzedaży, kinie oraz na kanałach influencerów. Emisję reklamy w internecie zwieńczy koncert Bovskiej promujący nową płytę wokalistki, „Kęsy”.
ŠKODA will present the first in Poland, a multi-channel live advertisement

On 6th October ŠKODA will presentthe first live advertisement in Poland, broadcasted by several media at the same time. Isobar Poland and Propeller Film (Dentsu Aegis Network Poland) are responsible for the innovative advertising project. The PHD media house took care of the purchase and media planning. The TV spot of the new ŠKODA FABIA will be simultaneously produced and broadcast live on TVN, social media channels, Internet portals, points of sale, cinema and on influencer channels. The emission of the advertisement on the Internet was crowned by Bovska's concert promoting the vocalist's new album, "Kęsy".
How to let people hear who live in silence? New technologies for the service of the deaf

Mastercard in cooperation with Dentsu Aegis Network Poland and Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy Foundation used innovative sound transmission technologies during this year's Pol'and'Rock Festival. Thanks to them, those who could not hear for the first time could experience a live concert like never before.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.