Rafał Broniarek w Red8 Advertising

Rafał Broniarek w Red8 Advertising

Opublikowany

Do zespołu Red8 Advertising dołączył Rafał Broniarek, który objął stanowisko Senior Strategic Plannera. 

Broniarek przeszedł do Red8 Advertising z Ogilvy & Mather, gdzie pracował od 2012 roku. Wcześniej sprawował podobną funkcję w agencji 180heartbeats. Doświadczenie zdobywał także m.in. w MRM Worldwide oraz K2 Internet.

Realizowane przez niego działania reklamowe zostały nagrodzone złotym, srebrnym i brązowym Effie. Równolegle, Broniarek jest wykładowcą na Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej, gdzie prowadzi zajęcia z marketingu.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

LOGO-RED8-ADV_m (1).png

grafika | 19,7 KB

Pobierz
Rafał Broniarek.jpg

grafika | 3,49 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Krzysztof Bogdalik w Red8 Advertising

temu

Zespół Red8 Advertising (Dentsu Aegis Network Polska) poszerza skład o kolejnego Senior Strategic Plannera, Krzysztofa Bogdalika.
Red8 z brązem w konkursie Innovation 2018

temu

W tegorocznej edycji konkursu Innovation agencje Red8 (Dentsu Aegis Network) oraz Touchideas zdobyły brąz w kategorii Innowacyjny Biznes za wykreowanie koncepcji innowacyjnego konta osobistego dla Banku Zachodniego WBK Grupa Santander.
Grupa Dentsu Aegis Network Polska sfinalizowała transakcję zakupu Red8 Group

temu

Zarząd Dentsu Aegis Network Polska potwierdził sfinalizowanie transakcji, w wyniku której spółki należące do Grupy Red8 (Red8 Advertising, Red8 Events, Red8 Digital oraz Unlimited) wejdą w skład Grupy Dentsu Aegis Network w Polsce.
Sukces pierwszej w Polsce reklamy na żywo zrealizowanej przez markę ŠKODA

temu

W sobotę, 6 października, marka ŠKODA wyprodukowała i wyemitowała na żywo reklamę „Nowa Bovska FABIA”. Spot był 60-sekundowym materiałem, zrealizowanym w jednym ujęciu, tzw. mastershocie, promującym wprowadzenie do sprzedaży nowego modelu ŠKODA FABIA. Wielokanałowa transmisja na żywo została przeprowadzona jednocześnie w telewizji TVN, na portalach Gazeta.pl, WP.pl, na platformach Facebook i YouTube, kanałach influencerów oraz w kinie Cinema City Arkadia i na ekranach telewizyjnych w sklepie MediaMarkt.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.