Domy mediowe z grupy Dentsu Aegis Network z wysokimi lokatami w tegorocznym rankingu RECMA

Domy mediowe z grupy Dentsu Aegis Network z wysokimi lokatami w tegorocznym rankingu RECMA

Opublikowany

W najnowszym raporcie RECMA "Qualitative Evaluation" domy mediowe Vizeum oraz Carat z grupy Dentsu Aegis Network uplasowały się na wysokich pozycjach.

Dentsu Aegis Network Polska uplasowało się na trzecim miejscu rankingu RECMA "Qualitative Evaluation". Sieć regularnie podnosi swój wynik w zestawieniu. W tym roku Vizeum po raz pierwszy w swojej historii zajęło trzecią lokatę rankingu z wynikiem 17 punktów. Polski oddział Carat zajął siódme miejsce w zestawieniu z 12 punktami. Profil obu domów mediowych należących do grupy Dentsu Aegis Network określono jako "wysoki".

W raporcie RECMA domy mediowe oceniane są m.in. na podstawie bilansu zyskanych i straconych klientów, udziału w rynku, udziału w przetargach czy nagród przyznanych agencjom.


Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

RECMA top.PNG

grafika | 48,1 KB

Pobierz
dan_R.png

grafika | 594 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce multichannelową reklamę na żywo

temu

Już 6 października ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce reklamę na żywo, transmitowaną za pośrednictwem kilku środków masowego przekazu w tym samym czasie. Za innowacyjny projekt reklamowy odpowiadają Isobar Polska oraz Propeller Film (Dentsu Aegis Network Polska). Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy PHD Rocket. Spot telewizyjny nowej ŠKODY FABIA zostanie jednocześnie zrealizowany i wyemitowany na żywo na antenie TVN, w kanałach social media, na czołowych portalach internetowych, w punktach sprzedaży, kinie oraz na kanałach influencerów. Emisję reklamy w internecie zwieńczy koncert Bovskiej promujący nową płytę wokalistki, „Kęsy”.
ŠKODA will present the first in Poland, a multi-channel live advertisement

temu

On 6th October ŠKODA will presentthe first live advertisement in Poland, broadcasted by several media at the same time. Isobar Poland and Propeller Film (Dentsu Aegis Network Poland) are responsible for the innovative advertising project. The PHD media house took care of the purchase and media planning. The TV spot of the new ŠKODA FABIA will be simultaneously produced and broadcast live on TVN, social media channels, Internet portals, points of sale, cinema and on influencer channels. The emission of the advertisement on the Internet was crowned by Bovska's concert promoting the vocalist's new album, "Kęsy".
How to let people hear who live in silence? New technologies for the service of the deaf

temu

Mastercard in cooperation with Dentsu Aegis Network Poland and Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy Foundation used innovative sound transmission technologies during this year's Pol'and'Rock Festival. Thanks to them, those who could not hear for the first time could experience a live concert like never before.
Jak pozwolić usłyszeć żyjącym w ciszy? Nowe technologie w służbie niesłyszącym

temu

Mastercard we współpracy z Dentsu Aegis Network i Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy wykorzystał innowacyjne technologie transmisji dźwięku podczas tegorocznego Pol’and’Rock Festival. Dzięki marce Mastercard niesłyszący po raz pierwszy mogli doświadczyć koncertu na żywo jak nigdy dotąd. 
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.