Jacek Studziński wśród jurorów konkursu MIXX Awards 2018

Jacek Studziński wśród jurorów konkursu MIXX Awards 2018

Opublikowany

Wśród jurorów tegorocznej edycji konkursu MIXX Awards zasiada Jacek Studziński, Senior Strategy Planner o ponad 20-letnim doświadczeniu.

Jacek Studziński, Senior Strategy Planner o blisko 20-letnim doświadczeniu, będzie jednym z jurorów MIXX Awards 2018. W Isobar Poland Group odpowiada za przygotowanie koncepcji strategicznych dla klientów agencji.

Jacek w przeszłości pełnił rolę jurora w konkursch Effie oraz Media Trendy. Był wykładowcą w Szkole Strategii Marek SAR oraz współpracował dydaktycznie m.in.: z Digital University czy StartUp Programem. Od kilku lat współpracuje przy organizacji konferencji Innovation z SAR. 

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

iso.png

grafika | 1010 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Sukces pierwszej w Polsce reklamy na żywo zrealizowanej przez markę ŠKODA

temu

W sobotę, 6 października, marka ŠKODA wyprodukowała i wyemitowała na żywo reklamę „Nowa Bovska FABIA”. Spot był 60-sekundowym materiałem, zrealizowanym w jednym ujęciu, tzw. mastershocie, promującym wprowadzenie do sprzedaży nowego modelu ŠKODA FABIA. Wielokanałowa transmisja na żywo została przeprowadzona jednocześnie w telewizji TVN, na portalach Gazeta.pl, WP.pl, na platformach Facebook i YouTube, kanałach influencerów oraz w kinie Cinema City Arkadia i na ekranach telewizyjnych w sklepie MediaMarkt.
Isobar Poland Group z nowym Deputy Creative Directorem

temu

Do zespołu Isobar Poland Group dołączył Łukasz Kotliński, nowy Deputy Creative Director.
Isobar Marketing Intelligence Practice wśród "50 najbardziej innowacyjnych firm badawczych na rynku"

temu

Realizowane przez Greenwatch Research Industry Trends "GRIT Top 50" jest wiodącym i najbardziej kompleksowym opracowaniem branży badań rynkowych.  
Kampania Women Must Haves dla marki adidas z nagrodami w Golden Arrow

temu

Dwa projekty zrealizowane przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network - Isobar Poland Group, dom mediowy Carat Polska i agencję Posterscope - w ramach kampanii Women Must Haves dla adidas Poland zostały nagrodzone w konkursie efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej Golden Arrow.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.