Isobar Poland Group z nowym Deputy Creative Directorem

Isobar Poland Group z nowym Deputy Creative Directorem

Do zespołu Isobar Poland Group dołączył Łukasz Kotliński, nowy Deputy Creative Director.

Kotliński objął stanowisko Deputy Creative Directora w Isobar Poland Group. Będzie współpracował z Joanną Biernacką, Creative Directorem Isobar Poland Group. Wcześniej pełnił funkcję Creative Directora w agencji Mind, w której zakończył półtoraroczny kontrakt. W przeszłości związany był także z agencjami Lvov, McCann czy JWT.

Łukasz Kotliński posiada blisko 20 lat doświadczenia w branży reklamowej. Zdobył (w teamie z Izą Przepiórską) ponad 70 nagród i wyróżnień na polskich oraz międzynarodowych festiwalach reklamowych. Prace Kotlińskiego były publikowane w Epica Book, Lurzer's Archive, Shots oraz w albumie „101 reklam, które musisz znać”. Współpracował między innymi z takimi firmami jak: Coca-Cola, Kraft, Unilever, L’oreal, Nestle, Maspex, PKO BP, SAB Miller, Grupa Żywiec, Agora SA. Był członkiem jury festiwali reklamowych oraz filmowych. Kotliński jest współtwórcą kanału telewizyjnego Kino Polska. Prowadzi szkolenia z kreatywnego myślenia, a w wolnych chwilach maluje, wystawiając regularnie swoje prace malarskie.
Załączniki

Pobierz wszystkie

Isobar Poland Group.png

grafika | 2,16 KB

Pobierz
Łukasz Kotliński.jpg

grafika | 1,68 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Mastercard i Citi Handlowy ze wspólną kampanią programu Mastercard Priceless Specials

„Nie oceniamy tego, co kupujesz” – pod tym hasłem wystartowała wspólna kampania Mastercard i Citi Handlowy promująca program punktowy Mastercard® Priceless® Specials. Trzy spoty wyprodukowane przez Isobar Polska w humorystyczny sposób prezentują nietypowe gusta zakupowe
Sukces pierwszej w Polsce reklamy na żywo zrealizowanej przez markę ŠKODA

W sobotę, 6 października, marka ŠKODA wyprodukowała i wyemitowała na żywo reklamę „Nowa Bovska FABIA”. Spot był 60-sekundowym materiałem, zrealizowanym w jednym ujęciu, tzw. mastershocie, promującym wprowadzenie do sprzedaży nowego modelu ŠKODA FABIA. Wielokanałowa transmisja na żywo została przeprowadzona jednocześnie w telewizji TVN, na portalach Gazeta.pl, WP.pl, na platformach Facebook i YouTube, kanałach influencerów oraz w kinie Cinema City Arkadia i na ekranach telewizyjnych w sklepie MediaMarkt.
Jacek Studziński wśród jurorów konkursu MIXX Awards 2018

Wśród jurorów tegorocznej edycji konkursu MIXX Awards zasiada Jacek Studziński, Senior Strategy Planner o ponad 20-letnim doświadczeniu.
Isobar Marketing Intelligence Practice wśród "50 najbardziej innowacyjnych firm badawczych na rynku"

Realizowane przez Greenwatch Research Industry Trends "GRIT Top 50" jest wiodącym i najbardziej kompleksowym opracowaniem branży badań rynkowych.  
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.