Dom mediowy Carat Polska przygotuje kampanię dla PKP SA i PKP Intercity.

Dom mediowy Carat Polska przygotuje kampanię dla PKP SA i PKP Intercity.

Opublikowany

Dom mediowy Carat Polska nawiązał współpracę z PKP SA i PKP Intercity. W październiku i listopadzie bieżącego roku zrealizowane zostaną kampanie dla marek Grupy PKP. 

Dom Mediowy Carat Polska będzie wspierał negocjacyjnie spółki Grupy przy zakupie czasu antenowego w telewizji oraz powierzchni reklamowej w internecie. Jesienne kampanie służą celom wizerunkowo-produktowym marek PKP Intercity S.A. i PKP S.A.. Emisja kampanii będzie miała miejsce w drugiej połowie października oraz listopadzie.  



Dom mediowy Carat Polska pozyskał klienta w trybie odpowiedzi na zapytanie ofertowe.



-koniec-
O Carat:
Dom mediowy Carat rozpoczął działalność w Polsce w 1993 roku. Carat jest największym na świecie niezależnym specjalistą od komunikacji marketingowej i liderem w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych w oparciu o media cyfrowe. Carat oferuje usługi w obszarze badań marketingowych, strategii komunikacji, planowania i zakupu mediów, przygotowywania rozwiązań technologicznych oraz kreatywnych w mediach cyfrowych, badania efektywności komunikacji, jak również analityki marketingowej. Klientami Carat Polska są takie firmy jak Mondelez, Zott, Philips, adidas, Reebok, Indesit, General Motors, Arla Foods, Mead Johnson Nutrition, Mattel, Perno Ricard czy Lego. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.caratpoland.com.


Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Dom_mediowy_Carat_Polska_przygotuje_kampani__dla_Polskich_Kolei_Pa_stwowych.docx

docx | 1,44 MB

Pobierz
pkp.jpg

grafika | 90,5 KB

Pobierz

GRUPA DENTSU AEGIS NETWORK ROZSZERZA GLOBALNĄ SIEĆ MAREK O AGENCJĘ MARKETINGU LIFESTYLE „MKTG”

Grupa Dentsu Aegis Network ogłosiła powstanie dziewiątej globalnej marki wchodzącej w skład sieci: agencji marketingu lifestyle MKTG, do przejęcia której doszło w sierpniu ubiegłego roku. Posunięcie to ma za zadanie umocnić ofertę usług grupy z obszaru sportu i rozrywki oraz experience marketingu i lifestyle, a także pozwoli spółce kontynuować ekspansję w skali globalnej.