Agencja z grupy Dentsu Aegis Network Polska w finale konkursu Google Premier Partner Awards

Agencja z grupy Dentsu Aegis Network Polska w finale konkursu Google Premier Partner Awards

Agencja performance marketingowa iProspect (Dentsu Aegis Network Polska) znalazła się wśród finalistów prestizowego konkursu Google Premier Partner Awards. Nominacja została przyznana za działania realizowane dla marki Philips w ub.r. 

Google ogłosił nominacje do tegorocznych Google Premier Partner Awards w regionie EMEA. Wśród finalistów znalazła się agencja iProspect należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Kampania digitalowa realizowana przez firmę dla marki Philips (sierpień-listopad 2017 r.) została nominowana do finału w kategorii Mobile Innovation.

Działania agencji iProspect miały na celu promocję Philips AVENT uGrow, pierwszej medycznej aplikacji wspierającej zdrowy rozwój dziecka. Produkt Philips posiada funkcje monitorowania cyklu karmienia i snu dziecka oraz pozwala na dokumentowanie jego wzrostu i wagi, a także umożliwia uzyskanie fachowych porad dostosowanych do wieku i etapu rozwoju.
Konkurs Premier Partners Awards realizowany jest przez Google po raz trzeci. Firma nagradza najlepsze agencje z całego świata za działania na rzecz klientów, które wyróżnia innowacyjność oraz wyniki bezpośrednio przekładające się na wzrost biznesu. Wyniki tegorocznej edycji konkursu zostaną ogłoszone w połowie października br. w Dublinie
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.