GRUPA DENTSU AEGIS NETWORK ROZSZERZA GLOBALNĄ SIEĆ MAREK O AGENCJĘ MARKETINGU LIFESTYLE „MKTG”

GRUPA DENTSU AEGIS NETWORK ROZSZERZA GLOBALNĄ SIEĆ MAREK O AGENCJĘ MARKETINGU LIFESTYLE „MKTG”

Opublikowany

Grupa Dentsu Aegis Network ogłosiła powstanie dziewiątej globalnej marki wchodzącej w skład sieci: agencji marketingu lifestyle MKTG, do przejęcia której doszło w sierpniu ubiegłego roku. Posunięcie to ma za zadanie umocnić ofertę usług grupy z obszaru sportu i rozrywki oraz experience marketingu i lifestyle, a także pozwoli spółce kontynuować ekspansję w skali globalnej. 

W Polsce obszarami usług, za które odpowiada MKTG na świecie zajmuje się agencja Posterscope Polska (agencja OOH, eventów i marketingu sportowego).



Dzięki wykorzystaniu wspólnego doświadczenia, globalnej sieci oraz zasobów grupy działająca pod marką MKTG spółka dostarczy klientom w pełni zintegrowaną ofertę usług marketingu z zakresu sportu i rozrywki.  

- Dzięki ciągłym zmianom możemy spełniać oczekiwania klientów, odpowiadać na potrzeby i pragnienia konsumentów, a także wyznaczać nowe trendy w branży – komentuje Jerry Buhlmann, CEO Dentsu Aegis Network oraz dyrektor generalny Dentsu Inc. – Wzrost i znaczenie rynku marketingu lifestyle były sygnałem do zintegrowania zajmujących się tym obszarem spółek, które będą od tej pory działały pod wspólną marką. Jesteśmy zaangażowani w poszerzenie oferty lifestyle. Chcemy wykorzystać wspólną siłę tych usług i pracować dla klientów jeszcze bardziej kompleksowo na większą skalę.

– Wyróżnikiem Dentsu Aegis Network zawsze była gotowość do redefiniowania naszej działalności i reorganizacji w celu najlepszego świadczenia usług, a tym samym dostarczania klientom najlepszej jakości – mówi Annie Rickard, Global Brand President Posterscope i Global Chairman MKTG. – Dzięki restrukturyzacji możemy bardziej efektywnie dostarczać klientom rozwiązania z obszarów lifestyle, sportu i rozrywki. Na zmianie skorzystają również nasze pozostałe agencje.


Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

DENTSU_AEGIS_NETWORK_ROZSZERZA_GLOBALN__SIE__MAREK_O_AGENCJ__MARKETINGU_LIFESTYLE__MKTG_.docx

docx | 265 KB

Pobierz
MKTG.jpg

grafika | 34,8 KB

Pobierz
PowerBrands.png

grafika | 51,2 KB

Pobierz

Polska i Szwecja zorganizują wspólnie Mistrzostwa Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn w 2023 r.

6 listopada, podczas odbywającego się w Soczi XXXV Kongresu IHF, Komitet Wykonawczy Międzynarodowej Federacji Piłki Ręcznej ogłosił decyzję o powierzeniu organizacji Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn IHF MWC w 2023 roku Polsce i Szwecji. Dentsu Aegis Network Polska jako partner marketingowy Związku Piłki Ręcznej w Polsce wspierała aplikację.