Mirosław Sudoł zostaje szefem Amnet Polska (Dentsu Aegis Network Polska)

Mirosław Sudoł zostaje szefem Amnet Polska (Dentsu Aegis Network Polska)

Opublikowany

Nowy Head Of Programmatic zastąpił Pawła Kuczmę, który rozstał się z organizacją w czerwcu br.

Jako szef Amnet, Mirosław Sudoł odpowiada za rozwój kompetencji i rozbudowę oferty Dentsu Aegis Network Polska w obszarach zautomatyzowanego zakupu zasobów reklamowych i danych, paid social oraz ad operations.

Raportuje do Arkadiusza Szulca, członka zarządu Dentsu Aegis Network Polska kierującego pionem Commercial. Pion rozwija działalność domów mediowych Carat i Vizeum, kompetencje programmatic (Amnet), performance (iProspect), obszar contentu (The Story Lab) oraz negocjacji i budowania relacji z partnerami biznesowymi (Amplifi Investment). Przez ostatnie 11 lat Mirosław Sudoł pracował w strukturach Group One, gdzie zajmował stanowisko Head of Programmatic Buying & SEM w Value Media. Od 2016 roku pełnił także funkcję Chief Operating Officer w spółce ReveScore, resellera technologii DoubleClick w regione CEE.

Mirosław Sudoł jest absolwentem socjologii na Katolickim Unwersystecie Lubelskiego. Skończył również studia podyplomowe z Marketingu Internetowego na SGH.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Mirosław Sudoł.jpg

grafika | 1,66 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Stanowisko Amnet Polska Sp. z o.o. na temat Standardu viewability w kampaniach reklamowych online przygotowanego przez Grupę Zadaniową ds. viewability IAB Polska

temu

Amnet Polska powiększa zespół traderów

temu

Do zespołu Amnet Polska, wchodzącego w skład grupy Dentsu Aegis Network Polska, dołączył Jan Piotrowski na stanowisko Trader. Wcześniej pracował w IDMnet Network jako Programmatic Trading Manager.
Sukces pierwszej w Polsce reklamy na żywo zrealizowanej przez markę ŠKODA

temu

W sobotę, 6 października, marka ŠKODA wyprodukowała i wyemitowała na żywo reklamę „Nowa Bovska FABIA”. Spot był 60-sekundowym materiałem, zrealizowanym w jednym ujęciu, tzw. mastershocie, promującym wprowadzenie do sprzedaży nowego modelu ŠKODA FABIA. Wielokanałowa transmisja na żywo została przeprowadzona jednocześnie w telewizji TVN, na portalach Gazeta.pl, WP.pl, na platformach Facebook i YouTube, kanałach influencerów oraz w kinie Cinema City Arkadia i na ekranach telewizyjnych w sklepie MediaMarkt.
ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce multichannelową reklamę na żywo

temu

Już 6 października ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce reklamę na żywo, transmitowaną za pośrednictwem kilku środków masowego przekazu w tym samym czasie. Za innowacyjny projekt reklamowy odpowiadają Isobar Polska oraz Propeller Film (Dentsu Aegis Network Polska). Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy PHD Rocket. Spot telewizyjny nowej ŠKODY FABIA zostanie jednocześnie zrealizowany i wyemitowany na żywo na antenie TVN, w kanałach social media, na czołowych portalach internetowych, w punktach sprzedaży, kinie oraz na kanałach influencerów. Emisję reklamy w internecie zwieńczy koncert Bovskiej promujący nową płytę wokalistki, „Kęsy”.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.