ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce multichannelową reklamę na żywo

ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce multichannelową reklamę na żywo

Opublikowany

Już 6 października ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce reklamę na żywo, transmitowaną za pośrednictwem kilku środków masowego przekazu w tym samym czasie. Za innowacyjny projekt reklamowy odpowiadają Isobar Polska oraz Propeller Film (Dentsu Aegis Network Polska). Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy PHD Rocket. Spot telewizyjny nowej ŠKODY FABIA zostanie jednocześnie zrealizowany i wyemitowany na żywo na antenie TVN, w kanałach social media, na czołowych portalach internetowych, w punktach sprzedaży, kinie oraz na kanałach influencerów. Emisję reklamy w internecie zwieńczy koncert Bovskiej promujący nową płytę wokalistki, „Kęsy”.

Celem działań reklamowych marki jest komunikacja benefitów nowego modelu ŠKODA FABIA, wyposażonego w innowacyjne technologie oraz zaawansowane systemy bezpieczeństwa. Aktywności są kolejnym etapem kampanii „Teraz możesz mieć wszystko”, realizowanej przez markę ŠKODA z udziałem spółek Dentsu Aegis Network Polska. Nowa ŠKODA FABIA zaskakuje zastosowaniem najbardziej zaawansowanych rozwiązań zarezerwowanych wcześniej dla samochodów wyższej klasy. Wszystkie wersje nowej ŠKODY FABIA zyskały bogatsze wyposażenie standardowe i będą dostępne m.in. z nowymi reflektorami ze światłami do jazdy dziennej LED, systemem wspomagania ruszania Hill Hold Control oraz funkcją Easy Light Assist odpowiedzialną za automatyczne włączenie świateł mijania.

ŠKODA FABIA cieszy się ogromnym zaufaniem naszych klientów, dlatego premiera tego modelu wymaga specjalnej oprawy. Chcąc podkreślić, że ŠKODA to marka samochodowa, która innowacje ma w swoim DNA, zdecydowaliśmy się sięgnąć po format, który do tej pory nie był jeszcze w Polsce wykorzystany. Reklama realizowana i pokazywana na żywo jednocześnie w wielu kanałach komunikacji to wyjątkowe przedsięwzięcie i cieszymy się, że to właśnie my, jako lider rynku w Polsce, będziemy wykorzystywać ją jako pierwsi.

Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu marki ŠKODA

Prawdopodobnie najtrudniejsza produkcja w historii polskiej reklamy realizowana jest przez Tadka Śliwę, czołowego polskiego reżysera reklamowego i twórcę „Ucha Prezesa”. Podczas transmisji 60-sekundowego mastershota z największej hali zdjęciowej w Polsce z ruchomą scenografią, po której będą się przemieszczały samochody marki ŠKODA, odbędzie się również koncert piosenkarki Bovskiej grającej na żywo wraz z zespołem. Wokalistka wykona cover utworu „You Got It” Roy’a Orbisona.

Coraz większe możliwości związane z rozwojem nowych mediów, trendy w konsumowaniu rzeczywistości, które dyktują młodsze pokolenia użytkowników oraz bardzo dynamiczny postęp w obszarze nowych technologii otwierają zupełnie nowe możliwości w komunikacji. Chętnie korzystamy z formatów „na żywo” na Facebooku czy Instagramie, dlaczego więc nie połączyć tych światów
z tradycyjnymi mediami? Projekt ŠKODA Fabia Live to innowacja dla naszego klienta, ale także dla nas. Akcję polegającą na symultanicznym wykorzystaniu tak wielu technologii i kanałów komunikacji, zarówno w mediach online, jak i offline, w czasie rzeczywistym, realizujemy po raz pierwszy.

Natalia Skrzypek, Social Media Stack Leader (Dentsu Aegis Network Polska) oraz współautorka pomysłu na akcję

ŠKODA Fabia Live to akcja wyjątkowa pod względem technologicznym i logistycznym. Wyobraźmy sobie wielką filmową produkcję, minutowy film realizowany wśród kilku różnych, ruchomych scenografii, ze zdjęciami trickowymi, zmianami strojów, skomplikowaną choreografią i śpiewem na żywo. Dorzućmy do tego kilka samochodów i fakt, że całość realizowana jest na jednym długim ujęciu, podczas którego kamera, by nadążyć za akcją porusza się też na specjalnych wózkach. Wszystko musi udać się naraz, a do tego za pierwszym razem, ponieważ ujęcie jest transmitowane na żywo m.in. w internecie, telewizji i w kinie. Warto podkreślić, że realizacja ta zawiera kluczowe elementy odróżniające format reklamowy od relacji na żywo, np. określona długość, zamknięta formuła, muzyka, prezentacja produktu.

Robert Kubicki, Creative Group Head, Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska)

Nie przesadzę, jeśli powiem, że po otrzymaniu briefu dotyczącego spotu live Skody wszystkie osoby zaangażowane w projekt po stronie TVN Media zakipiały entuzjazmem do realizacji tego wydarzenia. Cała akcja, która wskazuje na innowacyjne podejście do komunikacji marketingowej zarówno klienta, agencji, jak i domu mediowego, była dla nas doskonałą możliwością do zaangażowania oraz wykorzystania platform komunikacyjnych z portfolio TVN Media. Dostaliśmy unikatową okazję do zaprezentowania się jako otwarci na innowacje i potrzeby klientów w nowej rzeczywistości marketingowej, gotowi do dynamicznych zmian, jakie stawia przed nami rynek. Musieliśmy stanąć na wysokości zadania, nie tylko odpowiadając na założenia briefu, ale też realizując projekt z wykorzystaniem spektrum naszych możliwości w obszarach: telewizyjnych (włączając nasze gwiazdy), digital’owych oraz produkcyjnych. Dziękuję za zaufanie, którym obdarzyły nas: marka ŠKODA, Isobar, Propeller Film oraz PHD Rocket.

Marcin Idzik, Dyrektor Działu Sprzedaży TVN Media

Najnowszy projekt realizowany przez nas dla marki ŠKODA to nie tylko multichannelowa reklama na żywo, ale także produkcja video, nagranie teledysku, scenografia przypominająca tę teatralną, technologia transmisji, zaangażowanie influencerów, szeroka komunikacja w social media, współpraca z wieloma mediami i podwykonawcami, a wszystko wokół potrzeb naszego klienta, marki ŠKODA, która chce komunikować się w unikalny sposób. Myślę, że zawarliśmy w tej akcji wszystko co najlepsze z „tradycyjnej szkoły” reklamy oraz najnowszych technologii i trendów, które towarzyszą każdemu z nas na co dzień.

Jan Zagrodzki, Group Account Manager, Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska)

Działaniom komunikacyjnym towarzyszy product placement w programie „Mam talent”. Mnogość kanałów komunikacji dopełnia zangażowanie influencerów (Bovska, Rafał Masny z AbstrachujeTV). Spot reklamowy będzie transmitowany m.in. w kinach, ekranach sklepowych Media Markt, stronach głównych portali Wp.pl i Gazeta.pl oraz na profilach: ŠKODA, TVN, WP.PL, Dentsu Aegis Network Polska, Propeller Film, Isobar Polska na Facebooku oraz na Instagramie Rafała Masnego i Bovskiej.

LINK DO ZAPOWIEDZI

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

42672100_1865389633544873_6281646724192665600_n.jpg

grafika | 61,6 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
ŠKODA will present the first in Poland, a multi-channel live advertisement

temu

On 6th October ŠKODA will presentthe first live advertisement in Poland, broadcasted by several media at the same time. Isobar Poland and Propeller Film (Dentsu Aegis Network Poland) are responsible for the innovative advertising project. The PHD media house took care of the purchase and media planning. The TV spot of the new ŠKODA FABIA will be simultaneously produced and broadcast live on TVN, social media channels, Internet portals, points of sale, cinema and on influencer channels. The emission of the advertisement on the Internet was crowned by Bovska's concert promoting the vocalist's new album, "Kęsy".
How to let people hear who live in silence? New technologies for the service of the deaf

temu

Mastercard in cooperation with Dentsu Aegis Network Poland and Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy Foundation used innovative sound transmission technologies during this year's Pol'and'Rock Festival. Thanks to them, those who could not hear for the first time could experience a live concert like never before.
Jak pozwolić usłyszeć żyjącym w ciszy? Nowe technologie w służbie niesłyszącym

temu

Mastercard we współpracy z Dentsu Aegis Network i Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy wykorzystał innowacyjne technologie transmisji dźwięku podczas tegorocznego Pol’and’Rock Festival. Dzięki marce Mastercard niesłyszący po raz pierwszy mogli doświadczyć koncertu na żywo jak nigdy dotąd. 
6 nominacji do Effie dla Dentsu Aegis Network Polska

temu

Kampanie realizowane przez spółki należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska uzyskały 6 nominacji  w konkursie Effie.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.