„Nowa Astra drażni klasę wyższą” kampania reklamowa nowego Opla Astry

„Nowa Astra drażni klasę wyższą” kampania reklamowa nowego Opla Astry

Opublikowany

Trwa kampania „Nowa Astra drażni klasę wyższą” flagowego kompaktu w ofercie Opla – Opel Astra. Działania reklamowe obejmują telewizję, online oraz reklamę Out Of Home i kino. Kampanię przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska: dom mediowy Carat, agencja Posterscope Polska oraz Amnet Polska. 

Stylistyka nowej Astry wyraźnie nawiązuje do efektywności, która charakteryzuje cały samochód. Ewolucja stylistyki Opla — czyli „rzeźbiarskiego artyzmu połączonego z niemiecką precyzją” — sprawia, że nowa Astra przyciąga wzrok lżejszą i bardziej sportową sylwetką. W tym przypadku inspiracją była wizjonerska Monza Concept. Czysta efektywność wyraża się w oszczędnej i sportowej interpretacji typowych dla Opli muskularnych kształtów. Opel upowszechnia technologie i innowacje z wyższych segmentów oraz sprawia, że ceny innowacji są bardziej przystępne. 

Nowa Astra oferuje rozwiązania, które do tej pory były zarezerwowane jedynie dla klasy premium i odsłania przed konsumentami swoje nowe bezwstydnie luksusowe oblicze. Astra nowej generacji jest pierwszym modelem Opla, który będzie oferowany z systemem Opel OnStar od początku obecności na rynku. Ten osobisty opiekun kierowcy to swoisty „anioł stróż” przywoływany przyciskiem i czuwający nad pojazdem przez 365 dni w roku. Użytkownicy smartfonów mogą zdalnie łączyć się ze swoimi samochodami dzięki aplikacji, która umożliwia m.in. kontakt z systemem OnStar z dowolnego miejsca, dostęp do ważnych danych dotyczących pojazdu, takich jak żywotność oleju lub ciśnienie w oponach, zdalne blokowanie lub odblokowywanie drzwi pojazdu, ustalenie lokalizacji samochodu, uruchomienie klaksonu i świateł. Inteligentne matrycowe reflektory LED IntelliLux w nowej Astrze to jeszcze jedna absolutna nowość podnosząca bezpieczeństwo. Przełomowe matrycowe reflektory LED nowej generacji umożliwiają korzystanie ze świateł drogowych poza obszarem zabudowanym bez oślepiania innych kierowców, a Astra będzie pierwszym samochodem w segmencie kompaktowym, w którym pojawi się to rozwiązanie.



Naturalna harmonia znana z poprzednich wersji pozostała, ale wrażenie obcowania z produktem klasy premium jest jeszcze bardziej intensywne. Płynne linie przyjemnych w dotyku powierzchni wnętrza skoncentrowanego na kierowcy oraz jego potrzebach zapewniają rzadko spotykany poziom wygody użytkowania. Nowa generacja ergonomicznych foteli klasy premium z certyfikatem AGR (Akcji na rzecz zdrowych pleców) zapewnia dodatkowy komfort dzięki unikatowemu zestawowi funkcji regulacji podparcia bocznego, masażu, wentylacji i pamięci ustawień.



Premiera nowej Astry, wspierana jest wielokanałową kampanią komunikacyjną, którą przygotował dom mediowy Carat Polska przy współpracy z Posterscope Polska oraz Amnet Polska. W telewizji na kanałach ogólnopolskich, tematycznych i niszowych emitowany jest 30’’ spot. Reklama online wykorzystuje standardowe a także wizerunkowe formaty reklamowe, formaty wideo oraz reklamę w modelu RTB. Kreacje wyświetlane są w największych portalach horyzontalnych, informacyjnych, sportowych, w serwisach motoryzacyjnych i biznesowych oraz mediach społecznościowych Facebook oraz Youtube. Działania Out Of Home obejmują jakościowe formaty nośników, głównie backlighty na terenie Warszawy, Krakowa, Śląska oraz Trójmiasta.

Dla fanów marki przygotowano również konkursy w socialmediach. 11 listopada wystartował konkurs „Dynastia Astry”, w którym uczestnicy mają szansę wygrać weekend w bezwstydnie luksusowym hotelu SPA. Konkurs prowadzony jest na fanpage`u Opla.

Opel przygotował również specjalną aktywację dla użytkowników aplikacji iTaxi. W piątek 13 listopada po Warszawie poruszać się będzie nowy Opel Astra z systemem OnStar. By wygrać darmowy przejazd samochodem oraz możliwość udziału w odcinku 20m2 znanego Youtubera Łukasza Jakubiaka, wystarcz odszukać pinezkę z logiem OnStar.

Za przygotowanie i realizację kampanii oraz zaplanowanie i zakup mediów odpowiadają: Carat Polska, Posterscope Polska oraz Amnet Polska. Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja: Scholz & Friends oraz 180heartbeats Kampania potrwa do końca listopada.


-koniec-

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

_Nowa_Astra_dra_ni_klas__wy_sz___kampania_reklamowa_nowego_Opla_Astry-_Informacja_Prasowa.doc

doc | 404 KB

Pobierz
S-GMP-04052_Astra_12x4_FL_Stroer_2015-10-21_17-19-03_report.jpg

grafika | 79,3 KB

Pobierz
master_05_produkt.jpg

grafika | 2,36 MB

Pobierz

Vizeum Polska wspiera promocję filmu „Most szpiegów” niestandardową grą w escape roomie

Należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum wspiera wejście na ekrany najnowszego filmu Stevena Spielberga pt. „Most szpiegów”, którego dystrybutorem na polskim rynku jest Imperial Cinepix.