„Nowa Astra drażni klasę wyższą” kampania reklamowa nowego Opla Astry

„Nowa Astra drażni klasę wyższą” kampania reklamowa nowego Opla Astry

Trwa kampania „Nowa Astra drażni klasę wyższą” flagowego kompaktu w ofercie Opla – Opel Astra. Działania reklamowe obejmują telewizję, online oraz reklamę Out Of Home i kino. Kampanię przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska: dom mediowy Carat, agencja Posterscope Polska oraz Amnet Polska. 

Stylistyka nowej Astry wyraźnie nawiązuje do efektywności, która charakteryzuje cały samochód. Ewolucja stylistyki Opla — czyli „rzeźbiarskiego artyzmu połączonego z niemiecką precyzją” — sprawia, że nowa Astra przyciąga wzrok lżejszą i bardziej sportową sylwetką. W tym przypadku inspiracją była wizjonerska Monza Concept. Czysta efektywność wyraża się w oszczędnej i sportowej interpretacji typowych dla Opli muskularnych kształtów. Opel upowszechnia technologie i innowacje z wyższych segmentów oraz sprawia, że ceny innowacji są bardziej przystępne. 

Nowa Astra oferuje rozwiązania, które do tej pory były zarezerwowane jedynie dla klasy premium i odsłania przed konsumentami swoje nowe bezwstydnie luksusowe oblicze. Astra nowej generacji jest pierwszym modelem Opla, który będzie oferowany z systemem Opel OnStar od początku obecności na rynku. Ten osobisty opiekun kierowcy to swoisty „anioł stróż” przywoływany przyciskiem i czuwający nad pojazdem przez 365 dni w roku. Użytkownicy smartfonów mogą zdalnie łączyć się ze swoimi samochodami dzięki aplikacji, która umożliwia m.in. kontakt z systemem OnStar z dowolnego miejsca, dostęp do ważnych danych dotyczących pojazdu, takich jak żywotność oleju lub ciśnienie w oponach, zdalne blokowanie lub odblokowywanie drzwi pojazdu, ustalenie lokalizacji samochodu, uruchomienie klaksonu i świateł. Inteligentne matrycowe reflektory LED IntelliLux w nowej Astrze to jeszcze jedna absolutna nowość podnosząca bezpieczeństwo. Przełomowe matrycowe reflektory LED nowej generacji umożliwiają korzystanie ze świateł drogowych poza obszarem zabudowanym bez oślepiania innych kierowców, a Astra będzie pierwszym samochodem w segmencie kompaktowym, w którym pojawi się to rozwiązanie.



Naturalna harmonia znana z poprzednich wersji pozostała, ale wrażenie obcowania z produktem klasy premium jest jeszcze bardziej intensywne. Płynne linie przyjemnych w dotyku powierzchni wnętrza skoncentrowanego na kierowcy oraz jego potrzebach zapewniają rzadko spotykany poziom wygody użytkowania. Nowa generacja ergonomicznych foteli klasy premium z certyfikatem AGR (Akcji na rzecz zdrowych pleców) zapewnia dodatkowy komfort dzięki unikatowemu zestawowi funkcji regulacji podparcia bocznego, masażu, wentylacji i pamięci ustawień.



Premiera nowej Astry, wspierana jest wielokanałową kampanią komunikacyjną, którą przygotował dom mediowy Carat Polska przy współpracy z Posterscope Polska oraz Amnet Polska. W telewizji na kanałach ogólnopolskich, tematycznych i niszowych emitowany jest 30’’ spot. Reklama online wykorzystuje standardowe a także wizerunkowe formaty reklamowe, formaty wideo oraz reklamę w modelu RTB. Kreacje wyświetlane są w największych portalach horyzontalnych, informacyjnych, sportowych, w serwisach motoryzacyjnych i biznesowych oraz mediach społecznościowych Facebook oraz Youtube. Działania Out Of Home obejmują jakościowe formaty nośników, głównie backlighty na terenie Warszawy, Krakowa, Śląska oraz Trójmiasta.

Dla fanów marki przygotowano również konkursy w socialmediach. 11 listopada wystartował konkurs „Dynastia Astry”, w którym uczestnicy mają szansę wygrać weekend w bezwstydnie luksusowym hotelu SPA. Konkurs prowadzony jest na fanpage`u Opla.

Opel przygotował również specjalną aktywację dla użytkowników aplikacji iTaxi. W piątek 13 listopada po Warszawie poruszać się będzie nowy Opel Astra z systemem OnStar. By wygrać darmowy przejazd samochodem oraz możliwość udziału w odcinku 20m2 znanego Youtubera Łukasza Jakubiaka, wystarcz odszukać pinezkę z logiem OnStar.

Za przygotowanie i realizację kampanii oraz zaplanowanie i zakup mediów odpowiadają: Carat Polska, Posterscope Polska oraz Amnet Polska. Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja: Scholz & Friends oraz 180heartbeats Kampania potrwa do końca listopada.


-koniec-
Załączniki

Pobierz wszystkie

_Nowa_Astra_dra_ni_klas__wy_sz___kampania_reklamowa_nowego_Opla_Astry-_Informacja_Prasowa.doc

doc | 404 KB

Pobierz
S-GMP-04052_Astra_12x4_FL_Stroer_2015-10-21_17-19-03_report.jpg

grafika | 79,3 KB

Pobierz
master_05_produkt.jpg

grafika | 2,36 MB

Pobierz
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.