Małgorzata Niska Innovation&Digital Managerem w Vizeum Polska

Małgorzata Niska Innovation&Digital Managerem w Vizeum Polska

Opublikowany

Małgorzata Niska obejmuje stanowisko Innovation&Digital Managera w domu mediowym Vizeum Polska należącym do grupy Dentsu Aegis Network Polska. 

Na nowym stanowisku Małgosia będzie odpowiadała za rozwój kompetencji digitalowych w ramach Vizeum, rozwój narzędzi i produktów oraz za projekty innowacyjne realizowane z wykorzystaniem potencjału agencji należących do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Zastąpi na tym stanowisku Pawła Kuczmę, który objął stanowisko Client Service Directora w agencji zajmującej się kampaniami w modelu Programmatic Buying/RTB – Amnet Polska (grupa Dentsu Aegis Network Polska). 
 Małgorzata Niska ma 5-letnie doświadczenie projektach związanych z przygotowywaniem strategii mediowych i planowaniu mediów. Małgosia jest członkiem Route 500 - międzynarodowego programu rozwoju talentów grupy Dentsu Aegis Network. Jest współautorką projektu „ Kibicuj Paczką” realizowanego dla marki Tic Tac, który został nagrodzony w konkursie Innovation Award 2015 oraz wyróżnionego przez jury Golden Arrow projektu „Biało-Czerwone autobusy”.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

26082015_Ma_gorzata_Niska_Innovation_Digital_Managerem_w_Vizum_Polska.docx

docx | 43 KB

Pobierz
Ma_gorzata_Niska_Vizeum_Polska.jpg

grafika | 943 KB

Pobierz

Vizeum z kampanią mediową wspierającą limitowaną wersję Tic Tac

Należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum Polska wspiera w zakresie strategii i planowania mediów pojawienie się w sklepach limitowanej wersji Tic Tac nawiązującej do zbliżającej się premiery kinowej „The Minions”.