Vizeum z kampanią mediową wspierającą limitowaną wersję Tic Tac

Vizeum z kampanią mediową wspierającą limitowaną wersję Tic Tac

Opublikowany

Należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum Polska wspiera w zakresie strategii i planowania mediów pojawienie się w sklepach limitowanej wersji Tic Tac nawiązującej do zbliżającej się premiery kinowej „The Minions”. 

Specjalna wersja Tic Tac pojawiła się już na sklepowych półkach. Nowe drażetki Tic Tac, nawiązujące do postaci z kultowej kreskówki Universal mają smak bananowy.  
Kampania wspierająca minionkową serię Tic Tac obejmuje działania w TV, VOD, kampanię display, kampanię mediach społecznościowych, współpracę z blogerami oraz spoty kinowe.
Za strategię i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum. Kreację przygotował VML.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

01062015_Vizeum_z_kampani__mediow__wspieraj_c__limitowan__wersj__Tic_Tac.docx

docx | 43 KB

Pobierz
TicTac_Minionki.jpg

grafika | 130 KB

Pobierz

Agencje z grupy Dentsu Aegis Network Polska wspierają wejście do kin „Pingwinów z Madagaskaru”

Ruszyła kampania wspierająca Pingwiny z Madagaskaru, jedną z największych tegorocznych premier kinowych. Animacja jest kontynuacją serii „Madagaskar” – jednego ze światowych hitów wytwórni DreamWorks w ostatnich latach.