Agencje z grupy Dentsu Aegis Network Polska wspierają wejście do kin „Pingwinów z Madagaskaru”

Agencje z grupy Dentsu Aegis Network Polska wspierają wejście do kin „Pingwinów z Madagaskaru”

Opublikowany

Ruszyła kampania wspierająca Pingwiny z Madagaskaru, jedną z największych tegorocznych premier kinowych. Animacja jest kontynuacją serii „Madagaskar” – jednego ze światowych hitów wytwórni DreamWorks w ostatnich latach. 

Ostatnią część Madagaskaru obejrzało w kinach ponad 1,75 mln widzów. Wsparcie mediowe obejmuje m.in. kampanię w telewizji, OOH, działania na Facebooku z wykorzystaniem fan page’a „Chodzę do Kina”, a także serię eventów w galeriach handlowych w 8 największych miastach Polski.  

Dystrybutorem filmu jest Imperial Cinepix, za kampanię odpowiadają spółki należące do grupy Dentsu Aegis Network: dom mediowy Vizeum oraz Posterscope i Isobar Polska.

Zwiastun wchodzącego na ekrany 30 stycznia filmu można zobaczyć po tutaj

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

27012015_Sp__ki_z_grupy_Dentsu_Aegis_Network_Polska_wspieraj__wej_cie_do_kin_Pingwin_w_z_Madagaskaru.docx

docx | 25,2 KB

Pobierz
Pingwiny_z_Madagaskaru.png

grafika | 480 KB

Pobierz

Raffaello rusza z komunikacją związaną z Dniem Matki 

Należąca do Ferrero marka rusza z kampanią z okazji Dnia Matki. Od 4 maja na wybranych kanałach TV, platformach VOD i na Youtube oraz w prasie pojawią się kreacje reklamowe związane z 26 maja.