Raffaello rusza z komunikacją związaną z Dniem Matki 

Raffaello rusza z komunikacją związaną z Dniem Matki 

Opublikowany

Należąca do Ferrero marka rusza z kampanią z okazji Dnia Matki. Od 4 maja na wybranych kanałach TV, platformach VOD i na Youtube oraz w prasie pojawią się kreacje reklamowe związane z 26 maja. 

Składająca się z reklamy telewizyjnej oraz prasowej kampania będzie zachęca do składania życzeń z okazji Dnia Matki oraz będzie komunikować nowe opakowanie kokosowych smakołyków. Spot TV emitowany będzie na wybranych kanałach telewizyjnych, na platformach VOD oraz na YouTube. W najpopularniejszych magazynach w Polsce pojawią się layouty prasowe.  


Za strategię i planowanie mediów odpowiada należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum, kreację przygotowała agencja Ferrero Pubbliregia.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

11052015_Raffaello_rusza_z_komunikacj__zwi_zan__z_Dniem_Matki.docx

docx | 42,9 KB

Pobierz
Raffaello_grafika.jpg

grafika | 196 KB

Pobierz

Vizeum wzmacnia dział obsługi klienta

Do zespołu Izabeli Sochackiej na stanowisku Communications Planner dołączyła Natalia Zadykowicz.