Vizeum i Isobar wspierają premierę nowego serialu na kanale FOX

Vizeum i Isobar wspierają premierę nowego serialu na kanale FOX

Opublikowany

14 maja br. na kanale FOX odbyła się światowa premiera serialu "Miasteczko Wayward Pines". Wydarzenie wspiera konkurs przeznaczony dla polskich widzów. Działania promocyjne wspierają spółki należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska.

Z okazji premiery na FOX rusza nowy konkurs w ramach projektu Znajdź swój serial! Sprawdź co dziś na FOX. Fani nowego serialu, ale także znanych i popularnych seriali "Grey's Anatomy: Chirurdzy", "Agenci T.A.R.C.Z.Y." i "Kości" mogą przez miesiąc odpowiadać na pytania dotyczące najnowszych odcinków ulubionych seriali. Na zwycięzców tygodniowych oraz miesięcznego rankingu czekają na m.in. iPad Air 2, kamera GoPro Hero 4 oraz aparat Polaroid Z2300. Konkurs potrwa do 7 czerwca.
Premiera "Miasteczka Wayward Pines" oraz konkurs wspierane są kampanią w TV na kanałach Polsat, TVN, TVN Style i TVN 24, w prasie oraz działania online i kampania w social media.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

18052015_Vizeum_i_Isobar_wspieraj__premier__nowego_serialu_na_kanale_FOX.docx

docx | 43,2 KB

Pobierz
FOX-platforma.JPG

grafika | 269 KB

Pobierz

Dom mediowy Vizeum Polska wygrywa budżet MetLife

Należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego firmy MetLife w Polsce.