Dom mediowy Vizeum Polska wygrywa budżet MetLife

Dom mediowy Vizeum Polska wygrywa budżet MetLife

Opublikowany

Należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego firmy MetLife w Polsce.

Od marca bieżącego roku Vizeum, przy wykorzystaniu kompetencji grupy Dentsu Aegis Network Polska, będzie odpowiedzialne za działania strategiczne dla marki MetLife, planowanie oraz zakup mediów, a także działania w obszarze performance.

Przetarg koordynował audyt mediowy Media Strategy. Do chwili obecnej budżet MetLife obsługiwany był przez dom mediowy Mindshare (grupa WPP).

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

23022015_Dom_mediowy_Vizeum_Polska_wygrywa_bud_et_MetLife.docx

docx | 42,6 KB

Pobierz

„Marketing sportowy w cyfrowym świecie”

2016 rok będzie owocować w międzynarodowe wydarzenia sportowe. O tym jak zmienia się perspektywa kibica oraz jaką rolę odgrywać będą marki w sporcie dyskutowano podczas konferencji „Marketing sportowy w cyfrowym świecie”, którą zorganizowała grupa Dentsu Aegis Network Polska i portal sport.pl.