Selgros Cash&Carry nowym klientem Carat
Selgros Cash&Carry nowym klientem Carat

Selgros Cash&Carry nowym klientem Carat

Dom mediowy Carat Polska pracuje dla Transgourmet Polska. Kupuje media do kampanii dla marki Selgros Cash&Carry.
Carat Polska rozpoczął współpracę z Selgros Cash&Carry, ogólnopolską siecią marketów, oferującą wszechstronne zaopatrzenie dla osób prowadzących działalność gospodarczą oraz dla klientów detalicznych. Firma posiada w Polsce 18 oddziałów i zatrudnia ponad 4000 pracowników. Agencja zajmie się obsługą mediową nowego klienta w zakresie planowania oraz kupowania kampanii telewizyjnych.

Carat w trakcie procesu porównania ofert wykazał się zrozumieniem specyfiki naszego biznesu oraz przekonał nas, że potrafi znajdować rozwiązania umożliwiające realizację kampanii zgodnych z naszymi oczekiwaniami.

Cezary Furmanowicz, Dyrektor Działu Marketingu Transgourmet Polska

Dom mediowy Carat został wybrany do współpracy dzięki porównaniu ofert rynkowych.

Załączniki

Pobierz wszystkie

logo.png

grafika | 11,6 KB

Pobierz
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.