Kopecki i Grzybowska dołączają do Hypermedia

Kopecki i Grzybowska dołączają do Hypermedia

Opublikowany

Do HUBu technologicznego Hypermedia (należącego do grupy Dentsu Aegis Network Polska) w grudniu dołączyli: Damian Kopecki, jako Brand Commerce Manager oraz Jagoda Grzybowska w roli Brand Commerce Executive.

Kopecki i Grzybowska w Hypermediach dołączają do zespołu Brand Commerce, który odpowiedzialny jest za tworzenie i realizację kompleksowych strategii i rozwiązań biznesowych klientów Hypermedia oraz grupy, w oparciu o dane konsumenckie, procesy komunikacji bezpośredniej z klientem oraz narzędzia eCRM. 



Damian na nowym stanowisku zajmie się rozwojem oferty konsultingowej. Kompetencje, które posiadł w trakcie swojej kariery wpisują się w świat Brand Commerce, w którym klienci poszukują strategicznego doradztwa biznesowego.

Damian Kopecki spędził 6 lat za granicą studiując w Anglii, Hiszpanii, Niemczech, Norwegii i Rosji. Damian swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w działach marketingu Warner Bros España i Danone Polska oraz The Boston Consulting Group. Damian przez ponad 6 lat przebywał poza granicami kraju zdobywając wykształcenie w takich placówkach jak m.in. Uniwersytet w Petersburgu, Norweska Szkołą Ekonomii czy Uniwersytet w Hertforshire.

Jagoda Grzybowska w Hypermedia zajmie się wsparciem zespołu Brand Commerce w przygotowaniu m.in. analiz, badań oferty eCommerce klientów oraz strategicznych raportów. Przez ostatni rok Jagoda związana była z Samsung Electronics Polska, gdzie wspierała pracę działu eCommerce oraz CRM.

-Koniec-
O Hypermedia linked by Isobar:
Hypermedia łączy kompetencje marketingowe z dogłębną znajomością technologii wspierającej komunikację oraz sprzedaż marek naszych Klientów. Software house Hypermedia będąca na rynku od 1996 roku oferuje usługi i serwis, ze szczególnym uwzględnieniem: web oraz mobile developmentu, architektury informacji, doradztwa strategiczngo, kreacji i badań. Wieloletnia realizacja produkcji digitalowych dla globalnych marek m.in. P&G, Kellogg’s, dogłębna znajomość potrzeb konsumenckich (doświadczenie oraz badania rynkowe) oraz umiejętność integracji technologii, z działaniami marketingowymi, sprzedażowymi oraz CRM pozwala dostarczać klientom doskonałej jakości usług, tworząc skuteczne rozwiązania oparte o narzędzia internetowe, które pomagają osiągać przewagę konkurencyjną. 
O Dentsu Aegis Network Polska:
Grupa Dentsu Aegis Network jest pierwszą prawdziwie globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzi sześć globalnych marek: Carat, iProspect, Isobar, Posterscope, Vizeum oraz Dentsu, a także działające na wielu rynkach rozwijające się marki: Amplifi, Amnet Data2Decisions, Mcgarrybowen, Mitchell Communications Group, psLive i 360i. Dentsu Aegis Network dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową. Dentsu Aegis Network z siedzibą w Londynie działą w 110 krajach na całym świecie zatrudniając ponad 22 000 specjalistów. Więcej informacji na: www.dentsuaegisnetwork.com 


Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Kopecki_i_Grzybowska_do__czaj__do_Hypermedia.docx

docx | 734 KB

Pobierz
Jagoda_Grzybowska.jpg

grafika | 4,76 MB

Pobierz
Damian_Kopecki.jpg

grafika | 4,37 MB

Pobierz
Jagoda_Damian.png

grafika | 18,1 MB

Pobierz

Kostka do pieczenia Kasia ze świąteczną aktywacją angażującą influencerów

Ruszyła świąteczna aktywacja marki Kasia na Facebooku skierowana do fanów słodkich wypieków. W przedświątecznym okresie należąca do Unilever marka będzie zachęcać do wypróbowania przepisu na podwójne ciasto czekoladowe.