Kostka do pieczenia Kasia ze świąteczną aktywacją angażującą influencerów

Kostka do pieczenia Kasia ze świąteczną aktywacją angażującą influencerów

Opublikowany

Ruszyła świąteczna aktywacja marki Kasia na Facebooku skierowana do fanów słodkich wypieków. W przedświątecznym okresie należąca do Unilever marka będzie zachęcać do wypróbowania przepisu na podwójne ciasto czekoladowe.

Osoby, które wypróbują świąteczny przepis Kasi mogą podzielić się zdjęciem lub krótkim video na profilu Facebook „Kasia Moje Ciasto” i wziąć udział w konkursie. Najbardziej inspirujące zdjęcia i filmiki zostaną nagrodzone multifunkcyjnym blenderem marki Philips oraz specjalnym wydaniem książki Kasi „Czekoladowa radość pieczenia” poświęconemu wypiekom z dodatkiem czekolady.



Do udziału w akcji zachęcają blogerzy i vlogerzy kulinarni. Swoje wersje podwójnego ciasta czekoladowego przygotowali MniamMniam.pl, Jaja w kuchni, Magiczny Składnik, Bakusiowo.pl oraz Eksperymentalnie.com. Akcję wspiera komunikacja na Facebooku i Instagramie.

Za realizację akcji odpowiada agencja Isobar Polska.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

14122015_Kostka_do_pieczenia_Kasia_ze__wi_teczn__aktywacj__anga_uj_c__influencer_w.docx

docx | 46,2 KB

Pobierz
Kasia_grafika.jpg

grafika | 107 KB

Pobierz

Poles embrace innovation – and we love to have it brought into our daily life. 

author: Artur Szatkowski, Innovation Project Manager, Hypermedia