Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn 2016 w social media

Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn 2016 w social media

Opublikowany

W piątek, 15 stycznia, rozpoczęły się Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn. Isobar Polska uruchomił platformę informującą o aktywnościach w mediach społecznościowych związanych z wydarzeniem. Pod adresem http://feeltheemotions.pl/ dostępna jest interaktywna infografika, która w czasie rzeczywistym pozwala na śledzenie poziomu zainteresowania i zaangażowania fanów piłki ręcznej w social media.

Serwis http://feeltheemotions.pl/ powstał z wykorzystaniem autorskich narzędzi służących do zarządzania contentem i moderacji mediów społecznościowych – SocialPylon Pulse. 
Przez cały okres trwania mistrzostw w czasie rzeczywistym będą zbierane i przetwarzane dane oraz prezentowane w formie interaktywnej infografiki obrazującej zainteresowanie fanów piłki ręcznej w social mediach. Na podstawie zachowania internautów, liczby postów dotyczących siatkówki i Mistrzostw Europy, kanałów (Instagram, Facebook, Twitter), z których korzystają internauci, a także momencie, w jakim najwięcej treści trafia do kanałów social media, będzie można wskazać dominujące trendy i gorące tematy, którymi żyją kibice piłki ręcznej.

- Dzięki danym zbieranym i analizowanym za pomocą SocialPylon tworzymy bazę aktywności związaną z Mistrzostwami Europy. Fani piłki ręcznej znajdą tam m.in. materiały video udostępniane przez użytkowników Twittera, Instagrama czy na Facebooku. Podczas meczów rozgrywanych przez Reprezentację Polski dostępny będzie specjalny panel w którym na w real time zbierane będą dane na temat rozgrywek polskiej drużyny. Serwis jest również przydatny dla marketerów. Dzięki dostępnym na stronie analizom będą mogli planować aktywności real time związane z Mistrzostwami – mówi Agnieszka Gajzler, Product Development Director, Dentsu Aegis Network Polska.
 
Dane prezentowane na http://feeltheemotions.pl/ są zbierane i przetwarzane w czasie rzeczywistym przez SocialPylon Pulse - autorskie narzędzie Isobar Polska, służące do monitoringu i zarządzania komunikacją w social media. Do końca stycznia kilkunastoosobowy zespół moderatorów pracujących w agencji będzie śledził wydarzenia i w razie potrzeby poszerzał zakres monitorowanych fraz, tak aby do rąk internautów trafił pełny obraz aktywności social media związanych z Mistrzostwami.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

19012016_Mistrzostwa_Europy_w_Pi_ce_R_cznej_M__czyzn_2016_w_social_media.docx

docx | 47,3 KB

Pobierz
materia__graficzny.JPG

grafika | 91,2 KB

Pobierz

Magda Gessler czy Kotlet.TV ? Komu wierzą konsumenci?

Dentsu Aegis Network Polska oraz ARC Rynek i Opinia stworzyły House of Influence - pionierskie narzędzie, które w skwantyfikowany sposób pozwala porównać celebrytów ze świata offline, czyli mediów, reklam, wydarzeń z internetowymi influencerami (funkcjonującymi głównie lub nawet wyłącznie w kanałach digital), a także dopasować oraz jak najlepiej dobrać do skutecznych działań marketingowych i reklamowych.