Brandnovation – czyli jak nowoczesne technologie budują wizerunek i sprzedaż marki

Brandnovation – czyli jak nowoczesne technologie budują wizerunek i sprzedaż marki

Opublikowany

Już 25 lutego w siedzibie Hypermedia - linked by Isobar przy ulicy Czerskiej 12 odbędzie się konferencja zatytułowana Brandnovation, podczas której eksperci i praktycy z Europy oraz USA skoncentrują się na wyzwaniach, możliwościach oraz narzędziach które pomagają budować wartościowe relacje pomiędzy markami a konsumentami i generują sprzedaż.  

Kluczem do zrozumienia i odpowiedzenia na potrzeby współczesnych konsumentów jest technologia, która nie tylko pozwala na zintensyfikowanie i spersonalizowanie kontaktu pomiędzy marką a konsumentem, ale także pozwala zinterpretować i odpowiedzieć na jego potrzeby. Głównym celem konferencji jest wymiana doświadczeń i wskazanie nowych możliwości działań na rynkach lokalnych i międzynarodowych.  

Podczas Brandnovation wystąpią m.in.: Marco Sawrey (Director of Product Management, Webcollage by Answers) Yuri Drabent (Creative Director, Isobar Poland) czy Alex Handcook (Senior Marketing Manager, Selligent GmbH)



Konferencja zgromadzi ponad 150 kluczowych marketerów – specjalistów, ekspertów i praktyków poszukujących wiedzy i inspiracji. Już 25 lutego uczestnicy będą mieli możliwość nie tylko wysłuchania interesujących wystąpień, ale także przetestowania na miejscu najnowszych rozwiązań wspierających komunikację z konsumentami. To spotkanie będzie doskonałą okazją do nawiązania międzynarodowych kontaktów, wymiany doświadczeń, poznania nowych usług i nowatorskich rozwiązań z zakresu e-commerce, CRM, innowacyjnych technologii, które będą decydować o dalszym sukcesie firm i marek w szybko zmieniającym się otoczeniu biznesowym.

We współpracy z klientami agencje stają się coraz częściej doradcą biznesowym. W Hyperemedia, która obchodzi w tym roku 20-lecie istnienia, obok strategii komunikacji marketingowej klienta, analizujemy dziś cały ekosystem technologii wspierających interakcje z konsumentami na każdym etapie jego doświadczeń z marką. Poprzez podejście Brand Commerce Consulting, wypracowujemy rekomendacje działań prowadzących do zbudowania i/lub wzmocnienia lojalności konsumentów poprzez wielokanałową personalizację, interaktywność oraz połączenie wszystkich punktów styku konsumenta z marką w jeden ekosystem. – Mówi Agata Szeliga-Staszkiewicz, Dyrektor Zarządzająca Hypermedia i dodaje - Staramy się doprowadzić do tego, żeby „zachowanie” marki w nowych mediach odpowiadało oczekiwaniom konsumenta w danej chwili, w danym medium – tym samym „skracamy dystans” i wzmacniamy wizerunek marki jako responsywnej i przyjaznej. Konferencja Brandnovation będzie platformą pozwalającą uczestnikom zobaczyć praktyczne przykłady z różnych branż i rynków oraz przedyskutować jak technologia pomaga kreować mocne marki, prowadząc do zwiększenia sprzedaży.  

Do dyspozycji uczestników konferencji zostanie oddana strefa innowacji przygotowana przez zespół Creative Technology Team z Hypermedia – linked by Isobar. Strefa Innowacji to przestrzeń w której znaleźć i przetestować będzie można m.in. Oculust Rift czy Samsung VR Gear. W strefie innowacji pojawią się nie prezentowane dotąd narzędzia technologiczne i analityczne przygotowane przez grupę Dentsu Aegis Network.

Brandnovation odbędzie się w czwartek, 25 lutego 2016 r. w budynku X2, siedzibie Dentsu Aegis Network Polska, grupy komunikacyjnej, której częścią jest Hypermiedia – linked by Isobar. Szczegółowy program wydarzenia dostępny jest na stronie www.brandnovation.pl.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Brandnovation___czyli_jak_nowoczesne_technologie_buduj__wizerunek_i_sprzeda__marki.docx

docx | 739 KB

Pobierz
750x200.jpg

grafika | 46,5 KB

Pobierz
600x600.jpg

grafika | 96,2 KB

Pobierz

Isobar Polska poszerza zespół zarządzający agencją

Do zespołu, należącej do Dentsu Aegis Network Polska, zarządzającego agencji Isobar, dołączyli Agnieszka Gajzler, Artur Manista oraz Przemysław Janus.