Odkryć na nowo przyjemność rozmowy – bezcenne

Odkryć na nowo przyjemność rozmowy – bezcenne

Opublikowany

Odłóż telefon i zacznij rozmawiać – to motyw przewodni najnowszej akcji MasterCard® i trzech warszawskich restauracji. Ich goście będą zachęcani do skorzystania z MasterCard Capsule – urządzenia, dzięki któremu zamiast skupiać się na kolejnych powiadomieniach na telefonie, będzie można oddać się przyjemności rozmowy i wspólnego posiłku, zdobywając przy tym nagrody.

Czy można połączyć ideę slow food – niespiesznego celebrowania posiłków, delektowania się smakiem w spokoju i na przekór pędowi życia – z korzystaniem z ułatwień, jakie oferują nowe technologie? MasterCard pokazuje, że tak, stawiając oryginalne wyzwanie bywalcom trzech warszawskich restauracji: AiOLI przy ul. Świętokrzyskiej i MOMU.gastrobar przy pl. Teatralnym (przez cały marzec) oraz AiOLI przy pl. Konstytucji (od 29 lutego do 31 marca).



Założeniem akcji jest, by zachęcać gości restauracji do odkrycia na nowo, jak wyjątkowe mogą być chwile spędzone z bliskimi czy przyjaciółmi na rozmowach nie przerywanych korzystaniem z telefonu. W każdej z restauracji na jednym ze stolików pojawi się specjalne urządzenie – MasterCard Capsule, do którego goście będą mogli włożyć swoje telefony. Gdy kapsuła zostanie zamknięta, automatycznie włączy się licznik odmierzający czas spędzony bez korzystania z urządzeń mobilnych. Im dłużej telefony pozostaną zamknięte w kapsule, tym bardziej wartościowe będą nagrody czekające na uczestników akcji. Telefonu warto będzie natomiast użyć na zakończenie spotkania, regulując rachunek z pomocą mobilnej płatności zbliżeniowej smartfonem wyposażonym w technologię MasterCard, co pozwoli wejść do świata Bezcennych Niespodzianek marki i walczyć o atrakcyjne nagrody.

- Technologie obecne są w każdej sferze naszego życia, także w społecznej. Przywykliśmy do tego, że telefon towarzyszy nam nieustannie, podczas uprawiania sportu, jazdy samochodem, spotkań z przyjaciółmi, czy spożywania posiłków. Często zaaferowani tym, co dzieje się w mediach społecznościowych, zapominamy, że życie ma wartość przede wszystkim wtedy, gdy nasi najbliżsi i przyjaciele są tuż obok i kiedy naprawdę możemy dzielić z nimi wyjątkowe chwile. Dlatego chcemy przypomnieć wszystkim, że to technologie są dla nas a nie my dla technologii – mówi Luiza Derek, Dyrektor Marketingu w polskim oddziale MasterCard Europe. – Stąd pomysł na akcję „Odkryć na nowo przyjemność rozmowy – Bezcenne”. W niestandardowy sposób chcemy pokazać, że warto poświęcić czas i naszą pełną uwagę na spotkanie z drugą osobą – dodaje.

Z MasterCard Capsule mogą równocześnie korzystać grupy od dwóch do ośmiu osób. Zainteresowani wzięciem udziału w wyzwaniu zostaną poproszeni o umieszczenie w kapsule swoich telefonów na czas trwania ich pobytu w restauracji. Dzięki zastosowanej technologii i specjalnym czujnikom, obecny w każdej restauracji ambasador akcji będzie mógł zweryfikować czy telefony faktycznie znajdują się w środku kapsuły. MasterCard pomyślał również o drugiej, być może nawet ważniejszej istocie problemu realnego uzależnienia od urządzeń mobilnych. Dla osób, które mają mogą mieć problem z rozpoczęciem konwersacji po odłożeniu telefonów do kapsuły, marka przygotowała specjalne „fiszki” z inspirującymi propozycjami tematów do rozmów. Dzięki nim uczestnicy akcji zauważają, że zwykła konwersacja staje się bezcennym doświadczeniem.

Mobilne płatności zbliżeniowe, do korzystania z których MasterCard zachęca w ramach akcji, wykorzystują coraz bardziej zaawansowane rozwiązania technologiczne, które pozwalają, by były one jeszcze szybsze, prostsze i bezpieczniejsze. We współpracy z bankami i operatorami telekomunikacyjnymi MasterCard udostępnia technologię NFC (ang. Near Field Communication), która umożliwia zapisanie danych karty płatniczej na karcie SIM NFC otrzymanej od operatora. Oprócz tego MasterCard wspiera standard HCE (ang. Host Card Emulation), wykorzystujący chmurę obliczeniową do przechowywania danych karty płatniczej. Firma dąży do tego, żeby noszenie przy sobie portfela w ogóle nie było konieczne i by w przyszłości wszelkich płatności można było dokonywać z pomocą urządzeń mobilnych.

W ramach kampanii wspierającej projekt powstało wideo bazujące na przesłaniu „Odłóż telefon – zacznij rozmawiać” oraz trailer zachęcający do udziału w akcji. Spoty będą emitowane w formacie pre-roll na YouTube oraz w mediach społecznościowych. W restauracjach AiOLI i MOMU.gastrobar pojawią się też materiały POS informujące o akcji.

Za realizację akcji odpowiadają agencje działające w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska: Isobar, Carat, Hypermedia – linked by Isobar oraz Amnet. Za wsparcie PR dla projektu odpowiadają natomiast agencja Solski Burson-Marsteller oraz dział PR i Marketingu Dentsu Aegis Network Polska.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

01032016_Odkry__na_nowo_przyjemno___rozmowy___bezcenne.docx

docx | 44,3 KB

Pobierz
2.jpg

grafika | 602 KB

Pobierz
3.jpg

grafika | 751 KB

Pobierz
1.jpg

grafika | 784 KB

Pobierz
5.jpg

grafika | 842 KB

Pobierz
4.jpg

grafika | 846 KB

Pobierz

Konferencja Brandnovation - trendy, wyzwania w branży digital.

25 lutego 2016 r. w siedzibie Hypermedia - linked by Isobar przy ulicy Czerskiej 12 odbyła się konferencja Brandnovation. W trakcie konferencji eksperci i praktycy z Europy oraz USA prezentowali case studies, omawiali trendy, możliwości oraz przyszłość w branży e-commerce i brand commerce.