Lubię to – linked by Isobar z nową kampanią dla marki Groprinosin

Lubię to – linked by Isobar z nową kampanią dla marki Groprinosin

Opublikowany

„Wszyscy do dzieła!” to hasło nowej kampanii marki Groprinosin (Gedeon Richter), realizowanej po raz kolejny przez Lubię to – linked by Isobar.

W ramach działań promocyjnych agencja przygotowała landing page będący częścią strony www.groprinosin.pl, na którym użytkownicy znajdą ciekawe inspiracje do wykonania zarówno prostych, jak i bardziej złożonych aranżacji DIY. Za pośrednictwem strony użytkownicy mogą także przesyłać zdjęcia własnych aranżacji, a tym samym wziąć udział w konkursie, który potrwa do 28 marca.

Akcję wspiera kampania display oraz pre-rolle. Jako element akcji został także uruchomiony kanał marki w serwisie YouTube. Na kanale można znaleźć już pierwsze video-inspiracje, a w kolejnych miesiącach będą pojawiać się następne pomysły na kreatywne spędzanie czasu – nie tylko w trakcie przeziębienia.

Kanał YT marki dostępny jest pod adresem: https://goo.gl/DrWuCj
Za koncepcję i realizację wszystkich działań odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to – linked by Isobar. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy One House.

Groprinosin to lek przeciwwirusowy i wzmacniający odporność, wskazany przy infekcji górnych dróg oddechowych. Lek jest dostępny w postaci tabletek oraz syropu o smaku malinowym. Obie formy mogą być stosowane u dorosłych i dzieci powyżej 1. roku życia.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

11032016_Lubi__to___linked_by_Isobar_z_now__kampani__dla_marki_Groprinosin.docx

docx | 1,08 MB

Pobierz
Wszyscy_do_dzie_a.JPG

grafika | 153 KB

Pobierz

Danuta Skarbek w Hypermedia linked by Isobar

Do HUBu technologicznego Hypermedia linked by Isobar (należącego do Dentsu Aegis Network Polska) na stanowisko Head of Enterprise Project Management Office dołączyła Danuta Skarbek.