Danuta Skarbek w Hypermedia linked by Isobar

Danuta Skarbek w Hypermedia linked by Isobar

Opublikowany

Do HUBu technologicznego Hypermedia linked by Isobar (należącego do Dentsu Aegis Network Polska) na stanowisko Head of Enterprise Project Management Office dołączyła Danuta Skarbek.

Skarbek na nowo utworzonym stanowisku odpowiadać będzie za uspójnienie procesów jakościowych obecnych w procesie dostaw Hypermedia i Dentsu Aegis Network Polska, wprowadzenie najlepszych metodyk realizacji coraz bardziej złożonych projektów i programów , oraz rekomendacje, wdrożenia i standaryzacje narzędzi wspierających zarządzanie globalnymi projektami w ramach całej organizacji. Istotną rolą Danuty Skarbek będzie współpraca z regionalnym R&D Dentsu Aegis Network w Warszawie.  



Danuta posiada ponad 16 letnie doświadczenie w sektorze prywatnym oraz publicznym w budowaniu i zarządzaniu zespołami projektowymi. Doświadczenie zdobywała w amerykańskiej spółce lokalizacyjnej Lionbridge, gdzie stworzyła dział zarządzania projektami, liczący obecnie 160 osób. Danuta skutecznie zapewnia wysoką jakość usług zarządzania projektami i obsługi klienta według najwyższych standardów PMP, Agile, Lean Six Sigma. Jest również dyplomowanym coachem.
.
-Koniec-

O Hypermedia linked by Isobar:
Hypermedia łączy kompetencje marketingowe z dogłębną znajomością technologii wspierającej komunikację oraz sprzedaż marek naszych Klientów. Software house Hypermedia będąca na rynku od 1996 roku oferuje usługi i serwis, ze szczególnym uwzględnieniem: web oraz mobile developmentu, architektury informacji, doradztwa strategiczngo, kreacji i badań. Wieloletnia realizacja produkcji digitalowych dla globalnych marek m.in. P&G, Kellogg’s, dogłębna znajomość potrzeb konsumenckich (doświadczenie oraz badania rynkowe) oraz umiejętność integracji technologii, z działaniami marketingowymi, sprzedażowymi oraz CRM pozwala dostarczać klientom doskonałej jakości usług, tworząc skuteczne rozwiązania oparte o narzędzia internetowe, które pomagają osiągać przewagę konkurencyjną.


Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Danuta_Skarbek_w_Hypermedia_linked_by_Isobar.docx

docx | 733 KB

Pobierz
Danuta_Skarbek.jpg

grafika | 53,7 KB

Pobierz

CARAT PRZEWIDUJE MOCNE WEJŚCIE W 2017 ROK I WZROST GLOBALNYCH WYDATKÓW NA REKLAMĘ O 4,5%

WEDŁUG PROGNOZ DOMU MEDIOWEGO CARAT GLOBALNE WYDATKI NA REKLAMĘ W 2016 BĘDĄ O 4,5% WYŻSZE NIŻ W ROKU POPRZEDNIM. ROŚNIE SEGMENT CYFROWY, KTÓRY W 2017 STANOWIĆ BĘDZIE 29% RYNKU REKLAMOWEGO WARTE 161 MLD DOL.