Carat Polska wzmacnia Client Service

Carat Polska wzmacnia Client Service

Opublikowany

Do domu mediowym Carat Polska (należącego do Dentsu Aegis Network Polska) dołączyli: Roman Dudziński jako Communications Manager, Agata Olszewska, Patrycja Kościołkowska, Julia Belniak jako Senior Communications Planerzy, Aleksandra Rudzińska oraz Artur Banach jako Communications Planner, Diana Kowalska oraz Dawid Apriasz jako Junior Communications Planner.

Roman Dudziński z branżą mediową związany jest od 2011 roku. Przed dołączeniem do Carat pracował w Media Direction OMD, gdzie odpowiadał za budowanie strategii obecności digital w koegzystencji do mediów offline. W trakcie swojej kariery miał okazję pracować dla takich klientów jak Grupa AmRest (KFC, Pizza Hut, Burger King, Starbucks), Sharp Electronics, Galbani, Barilla, Wasa, COTY, Bacardi-Martini czyli Levi’s. 

Agata Olszewska przez ostatnie trzy lata związana była z domem mediowym Mediacom odpowiednio jako stażysta, Media Executive, International Communications Planner oraz Senior International Communications Planner. Agata miała okazję realizować projekty dla takich marek jak Old Spice, Gillette, Oral-B, Blend-a-Med, Vicks, Vibovit, Hepatil. Hebe.

Patrycja Kościołowska ma ponad 8 letnie doświadczenie mediowe, które zdobywała odpowiednio w Glossy Media, pierwszej w Polsce sieci reklamowej skupionej na kobietach oraz w ostatnim czasie jako Project Manager w agencji copuz.com. Kościołowska odpowiadała za realizację projektów z obszaru digital, dla takich klientów jak Reserved, Meble VOX, Drogeria Natura, Oceanic czy TEB Edukacja.

Aleksandra Rudzińska swoją przygodę w mediach rozpoczęła w 2010 roku. Przed dołączeniem do Carat Polska pełniła rolę Account Managera w Gazeta.pl, gdzie odpowiadała za obsługę domów mediowych, w tym za ofertowanie, realizowanie i raportowanie kampanii online’owych, oraz akcji cross mediowych. Realizowała działania dla takich Klientów jak: Mondelez, Ferrero, General Motors, Allegro, Lenovo i wielu innych. Wcześniej pracowała jako Senior Account Executive w sieci reklamowej Stroer Digital (Goldbach Audience).

Dawid Apriasz przez ostatni rok pracował jako Junio Account Executive w Infnity Media gdzie odpowiadał za wsparcie analityczne i negocjacyjne zespołu mediowego. W trakcie swojej kariery pracował dla takich klientów jak Ordipol, Brubeck,.

Artur Banach przez ostatnie dwa lata pracował w domie mediowym Mediacom, zaczynając jako stażysta i kończąc na stanowisku Media Specialist. Obsługiwał takich klientów jak GlaxoSmithKline, Bank Pekao SA, Eurosport oraz Electronic Arts, odpowiadając głównie za planowanie i zakup mediów off-line oraz Online Video. Dodatkowo był członkiem zespołu Online Video, który rozwijał ten produkt w Medaicomie.

Julia Belniak doświadczenia w branży mediowej zdobywała jako specjalista ds. marketingu internetowego w wonga.com. Wcześniej pracowała jako Account Manager w Agorze oraz na stanowisku Agency Sales Manger w Arbo Interactive. W trakcie swojej kariery realizowała projekty dla klientów m.in. z branży motoryzacyjnej, FMCG czy telekomunikacyjnej.

Diana Kowalska swoje doświadczenia mediowe zdobywała w domu mediowym Mediacom, gdzie przez ponad rok pracowała w zespole obsługującym klientów Coca-Cola i Polpharma. Jako Investment Executive była odpowiedzialna za planowanie/zakup/raportowanie kampanii TV i Video Online.

<koniec>

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Carat_Polska_wzmacnia_Client_Service.docx

docx | 331 KB

Pobierz
Patrycja_Kosciolkowska_BW.png

grafika | 1,43 MB

Pobierz
Diana_Kowalska_BW.png

grafika | 2,47 MB

Pobierz
Julia_Belniak_BW.png

grafika | 72,7 KB

Pobierz
Artur_Banach_BW.png

grafika | 147 KB

Pobierz
Dawid_Apriasz_BW.png

grafika | 276 KB

Pobierz
Ola_rudzinska.jpg

grafika | 9,33 KB

Pobierz

Anna Dereszowska reklamuje technologię depilacji Philips Lumea

Ruszyła kampania promująca technologię depilacji Philips Lumea. Kampanię przygotował dom mediowy Carat Polska (należący do Dentsu Aegis Network Polska).