Anna Dereszowska reklamuje technologię depilacji Philips Lumea

Anna Dereszowska reklamuje technologię depilacji Philips Lumea

Opublikowany

Ruszyła kampania promująca technologię depilacji Philips Lumea. Kampanię przygotował dom mediowy Carat Polska (należący do Dentsu Aegis Network Polska). 

Wystartowała nowa odsłona kampanii technologii depilacji Philips Lumea. Urządzenie Philips Lumea działa na zasadzie intensywnego światła pulsacyjnego, które kierowane jest do cebulek włosów. W rezultacie włosy w naturalny sposób wypadają, a proces ich odrastania zostaje zahamowany. Regularne powtarzanie tego bezbolesnego zabiegu gwarantuje, że skóra pozostanie gładka każdego dnia, aż do 8 tygodni. 



Od 11 kwietnia w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych (m.in. TVN i Polsat) emitowany jest 30 sekundowy spot. Kampania w internecie obejmuje różne formaty reklamowe w największych ogólnopolskich serwisach tematycznych i lifestylowych oraz mediach społecznościowych. Tak jak poprzednio i w najnowszej odsłonie kampanii pojawia się polska aktorka teatralno-musicalowa Anna Derszowska.

Kampania potrwa do 31.05.2016. Za zaplanowanie i realizację odpowiada dom mediowy Carat Polska.

-koniec-
O Carat:
Dom mediowy Carat rozpoczął działalność w Polsce w 1993 roku. Carat jest największym na świecie niezależnym specjalistą od komunikacji marketingowej i liderem w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych w oparciu o media cyfrowe. Carat oferuje usługi w obszarze badań marketingowych, strategii komunikacji, planowania i zakupu mediów, przygotowywania rozwiązań technologicznych oraz kreatywnych w mediach cyfrowych, badania efektywności komunikacji, jak również analityki marketingowej. Klientami Carat Polska są takie firmy jak Mondelez, Zott, Philips, adidas, Reebok, Indesit, Mondelez, General Motors, Arla Foods, Mead Johnson Nutrition, Mattel, Perno Ricard czy Lego. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.caratpoland.com.


Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Informacja_Prasowa_Anna_Dereszowska_reklamuje_technologi__depilacji_Philips_Lumea.docx

docx | 323 KB

Pobierz
LUMEA_INFO.jpg

grafika | 1,03 MB

Pobierz
Lumea_A4_pion_2016.jpg

grafika | 486 KB

Pobierz

Joanna Biernacka i Maciek Kozina awansują na stanowisko Creative Group Head'ów w Isobar Polska

Joanna Biernacka i Maciek Kozina, seniorski team kreatywny pracujący w ramach agencji Isobar Polska należącej do Dentsu Aegis Network Polska awansowali na stanowisko Creative Group Head'ów. Na nowych stanowiskach będą wspólnie odpowiadać za koordynowanie pracy i rozwój team’ów kreatywnych oraz opiekę kreatywną nad wybranymi klientami Isobaru. Raportują do Yuriego Drabenta, Creative Directora.