Monika Bierwagen rezygnuje z funkcji President&Managing Directora Isobar Polska

Monika Bierwagen rezygnuje z funkcji President&Managing Directora Isobar Polska

Opublikowany

Monika Bierwagen, President&Managing Director Isobar Polska, żegna się z agencją. Działającym w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska zespołem specjalistów pokieruje team zarządzający w którego skład wejdą Agnieszka Gajzler, Artur Manista, Przemysław Janus i Yuri Drabent. 

- Zarządzanie tak dużą strukturą jaką jest dziś agencja Isobar wymaga zaangażowania, na które obecnie, ze względów osobistych, nie mogę sobie pozwolić. Wiem, że zostawiam Isobar w bardzo kompetentnych rękach. Artur, Agnieszka, Przemek oraz Yuri to doświadczeni liderzy, którzy wesprą Isobar w realizacji misji „ideas without limits” – mówi Monika Bierwagen.

Czteroosobowy zespół zarządzający agencją będzie raportował bezpośrednio do zarządu grupy Dentsu Aegis Network Polska.

- W chwili obecnej nie planujemy rekrutacji na stanowisko, które do tej pory zajmowała Monika. Zarządzanie Isobarem zdecydowaliśmy się powierzyć zespołowi, który łączy wiedzę na temat charakteru działania w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska z doskonałą znajomością specyfiki klientów obsługiwanych przez agencję. Agnieszka, Artur, Przemek i Yuri to team posiadający unikalną wiedzę na temat rynku, potrzeb naszych klientów oraz wysokie kompetencje zarządcze – komentuje decyzję Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska & CEE.

Artur Manista, jako Vice President Isobar Polska, odpowiada za dział obsługi klienta oraz business development. Pełni również rolę lidera kompetencji związanych projektami z zakresu marketingu sportowego. Manista do Isobar trafił po przejęciu przez Dentsu Aegis Network Polska Grupy Socializer, gdzie pełnił funkcję Dyrektora Operacyjnego i odpowiadał za działania new business.

Agnieszka Gajzler do Isobar dołączyła w lutym tego roku. Wcześniej pracowała, w nalężącym do Dentsu Aegis Network Polska, domu mediowym Carat. Pełniła funkcję Vice President & Innovation Directora. Jako Vice President Isobaru odpowiada za rozwój działań z zakresu mediów i strategii content. Jednocześnie pełni funkcję Chief Product Officera w Dentsu.

Zespół VPs w codziennym zarządzaniu agencją będzie wspierał Przemysław Janus. Jako Chief Operation Officer, będzie odpowiadał za zarządzanie finansami i controlling. Janus doświadczenie zdobywał pracując jako dyrektor finansowy w HSBC Bank Poland oraz ABN AMRO Bank Poland, Business Lease oraz agencji interaktywnej AdPilot. Na początku kariery zawodowej związany był z firmą Capgemini realizując projekty doradcze w Polsce i Niemczech oraz z bankiem inwestycyjnym Creditanstalt InvestmentBank (CAIB) i polskim oddziałem Ericsson. Do Isobar przeszedł ze świadczącej usługi doradcze firmy Bain & Company, w której pełnił funkcję doradcy (Advisor). 

Nadzór kreatywny nad projektami realizowanymi przez agencję od września zeszłego roku sprawuje Yuri Drabent. Przed przejściem do Isobaru Yuri pełnił funkcję dyrektora kreatywnego w agencji Lubię to – linked by Isobar, której był współzałożycielem.

Fot. (od lewej: Artur Manista, Agnieszka Gajzler, Yuri Drabent, Przemysław Janus)
Isobar Polska ma w swoim portfolio realizacje dla klientów takich jak Jeronimo Martins, TOTAL, Play, Disney, MasterCard, Huawei, Johnson&Johnson czy Enfamil. W ostatnich miesiącach do klientów agencji dołączył Provident oraz 4F. W agencji pracuje ponad 250 specjalistów z zakresu strategii, kreacji, technologii i mediów zlokalizowanych w biurach w Warszawie i Białymstoku. Projekty agencji wielokrotnie zdobywały wyróżnienia na polskich i międzynarodowych konkursach reklamowych, takich jak Effie, KTR, Innovation AD, Golden Arrow, Golden Drum, Epica, Eurobest, Clio czy One Show.  

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

19042016_Monika_Bierwagen_rezygnuje_z_funkcji_President_and_Managing_Directora_Isobar_Polska.docx

docx | 324 KB

Pobierz
Isobar_Zarz_d.jpg

grafika | 470 KB

Pobierz

PPF Hasco-Lek promuje Dobenox – silny lek na przewlekłą niewydolność żylną

Ruszyła nowa kampania reklamowa leku Dobenox na Przewlekłą Niewydolność Żylną (PNŻ). Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada dom mediowy Carat Polska .