PPF Hasco-Lek promuje Dobenox – silny lek na przewlekłą niewydolność żylną

PPF Hasco-Lek promuje Dobenox – silny lek na przewlekłą niewydolność żylną

Opublikowany

Ruszyła nowa kampania reklamowa leku Dobenox na Przewlekłą Niewydolność Żylną (PNŻ). Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada dom mediowy Carat Polska .

Dobenox i Dobenox Forte to pierwszy lek bez recepty na przewlekłą niewydolność żylną z dobezylanem wapnia.  

Spot nawiązuje tematycznie do akcji profilaktyczno-edukacyjnej Hasco-Lek - Instytut Zdrowych Nóg (IZN). Tylko w ubiegłym roku IZN zorganizował 24 spotkania w wybranych miastach na terenie całej Polski, podczas których wykonywano bezpłatne badania USG Dopplera diagnozujące stan żył kończyn dolnych. W ramach akcji, eksperci IZN prowadzili również działania edukacyjne, informując pacjentów czym jest PNŻ oraz jak zapobiegać rozwojowi choroby.



Scenariusz spotu reklamowego odwołuje się do badań przeprowadzonych w trakcie spotkań z pacjentami. Lekarze z mobilnej przychodni Instytutu Zdrowych Nóg przebadali i ankietowali ponad 6000 pacjentów cierpiących na żylaki, obrzęki i ból kończyn dolnych.



Od połowy kwietnia w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych emitowany jest 30 sekundowy spot. Kampania prasowa obejmuje tytuły skierowane do kobiet, life stylowe oraz tematyczne m.in. NAJ, Życie na Gorąco, Chwila dla Ciebie, Kobieta i Życie, Na Żywo, Olivia, Pani, Relaks, Rewia, Show, Świat & ludzie, prasa katolicka i inne. Dodatkowo w stacjach Polskiego Radia, Agory, RMF FM i w stacjach lokalnych emitowany jest 35 sekundowy spot.

Za działania reklamowe, w tym przygotowanie strategii oraz realizację i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska we współpracy z działem mediowym Hasco-Lek.

-koniec-

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Hasco-Lek_promuje_Dobenox_-_leku_na_przewlek___niewydolno____yln__final.docx

docx | 332 KB

Pobierz
Dobenox_Reklama_2016_03_01_102x280_netto_Takie_jest_zycie_Druk.pdf

pdf | 2,5 MB

Pobierz
Dobenox_prasa.png

grafika | 343 KB

Pobierz

Triumph zachwyca ponownie w nowej kampanii reklamowej kolekcji Magic Boost.

W kwietniu wystartowała kampania marki Triumph promująca innowacyjną serię Magic Boost, czyli bieliznę zaprojektowaną z myślą o spełnieniu kobiecych marzeń o powrocie do dawnej sylwetki. Działania reklamowe, przygotowane przez dom mediowy Carat Polska obejmują telewizję, internet oraz prasę.