Triumph zachwyca ponownie w nowej kampanii reklamowej kolekcji Magic Boost.

Triumph zachwyca ponownie w nowej kampanii reklamowej kolekcji Magic Boost.

Opublikowany

W kwietniu wystartowała kampania marki Triumph promująca innowacyjną serię Magic Boost, czyli bieliznę zaprojektowaną z myślą o spełnieniu kobiecych marzeń o powrocie do dawnej sylwetki. Działania reklamowe, przygotowane przez dom mediowy Carat Polska obejmują telewizję, internet oraz prasę. 

Triumph w swojej najnowszej kampanii nawiązuje do ubiegłorocznej animowanej historii Hannah i jej przyjaciółek - „Znajdź swój Ideał”. Tym razem przedstawia główną bohaterkę wkraczającą w okres macierzyństwa i ogarniające ją uczucie strachu przed nieznanym dotychczas etapem życia. Historia pokazuje, jak macierzyństwo może wpłynąć na przeświadczenie kobiet o ich biuście oraz ciele.  

Dzięki pomocy dobrej wróżki- brafitterki, Hannah i jej przyjaciółki ponownie znajdują Ideał. Tym razem odkrywają perfekcyjnie dopasowane biustonosze Magic Boost. Trzy magiczne fasony (Lift-up, Push-up, Shape-up) podkreślają ich kształty, kreując wygląd o jakim marzyły, dodają pewności siebie i uwalniając drzemiące w nich boginie.  



Kampania reklamowa wspierająca serię Magic Boost obejmuje działania w telewizji, prasie oraz w internecie. W ogólnopolskich, tematycznych oraz kobiecych stacjach telewizyjnych emitowany będzie 30” spot reklamowy. W internetowej części kampanii zastosowano działania wideo w modelu programmatic. W magazynie Twój Styl opublikowana zostanie sesja zdjęciowa z udziałem trzech, wybranych w konkursie, ambasadorek Triumph. Marta, Emilia, oraz Beata tak jak bohaterki spotu odnalazły swój Ideał w kolekcji Magic Boost. Zdjęcia ambasadorek ozdobią również witryny salonów na terenie całej Polski.  

Za strategię, realizację, zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska przy współpracy z Amnet Polska - grupa Dentsu Aegis Network Polska . Kreacje reklamowe przygotowała agencja Stories AG. Kampania potrwa do połowy maja. 

-koniec-

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Triumph_promuje_now__kolekcje_Magic_Boost.docx

docx | 335 KB

Pobierz
d120s_TRIUMPH-FindTheOneAgain_MagicSpacer_QTpRHQ.00_00_38_08.Still012_copy.jpg

grafika | 421 KB

Pobierz
d120s_TRIUMPH-FindTheOneAgain_MagicSpacer_QTpRHQ.00_00_17_00.Still004_copy.jpg

grafika | 403 KB

Pobierz
d120s_TRIUMPH-FindTheOneAgain_MagicSpacer_QTpRHQ.00_01_27_01.Still062_copy.jpg

grafika | 211 KB

Pobierz
d120s_TRIUMPH-FindTheOneAgain_MagicSpacer_QTpRHQ.00_01_09_19.Still046_copy.jpg

grafika | 399 KB

Pobierz
dSchlauch_TRIUMPH-FindTheOneAgain_MagicBoost_-2dB_QTpRHQ.00_02_54_14.Still003.jpg

grafika | 1,04 MB

Pobierz
d120s_TRIUMPH-FindTheOneAgain_MagicSpacer_QTpRHQ.00_01_17_07.Still054_copy.jpg

grafika | 428 KB

Pobierz
d120s_TRIUMPH-FindTheOneAgain_MagicSpacer_QTpRHQ.00_00_40_18.Still014_copy.jpg

grafika | 525 KB

Pobierz
d120s_TRIUMPH-FindTheOneAgain_MagicSpacer_QTpRHQ.00_01_16_02.Still053_copy.jpg

grafika | 440 KB

Pobierz

Ferrero wprowadza na polski rynek nowy wariant drażetek Tic Tac – Tic Tac Mixers

W połowie kwietnia rozpoczęła się sprzedaż nowych produktów z rodziny Tic Tac.