Ferrero wprowadza na polski rynek nowy wariant drażetek Tic Tac – Tic Tac Mixers

Ferrero wprowadza na polski rynek nowy wariant drażetek Tic Tac – Tic Tac Mixers

Opublikowany

W połowie kwietnia rozpoczęła się sprzedaż nowych produktów z rodziny Tic Tac.

Tic Tac Mixers Cherry–Cola oraz Tic Tac Mixers Peach–Lemonade to drażetki, których smak się zmienia w trakcie jedzenia, odpowiednio smak wiśniowy w smak coli i smak brzoskwiniowy w smak lemoniady.

To jedyny taki produkt dostępny na rynku. Tic Tac Mixers dostępne będą w opakowaniach 18g i 49g.

Launchowi produktu towarzyszy silne wsparcie reklamowe, w ramach którego zaplanowano komunikację na nośnikach OOH, w TV, kinach oraz działania online. Kreacje przygotowała agencja VML, za przygotowanie strategii oraz zakup mediów odpowiada Vizeum Polska.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

gigaboard_TT_Mixers_prev.jpg

grafika | 525 KB

Pobierz
04052016_Ferrero_wprowadza_na_polski_rynek_nowy_wariant_dra_etek_Tic_Tac.docx

docx | 45,9 KB

Pobierz

Lurpak wzywa Polskich miłośników jedzenia do porzucenia książek kucharskich i postawienie na improwizację!

W swojej najnowszej kampanii marka Lurpak zachęca konsumentów do eksperymentowania w kuchni i zabawy smakami. Od 6go maja w telewizji Kuchnia+ emitowany będzie dedykowany program kulinarny „Akcja Improwizacja”. W każdym odcinku prowadząca Monika Dąbrowska wyzwie na pojedynek kulinarny gości specjalnych. Działania mediowe obejmują telewizję, internet oraz prasę.