Lurpak wzywa Polskich miłośników jedzenia do porzucenia książek kucharskich i postawienie na improwizację!

Lurpak wzywa Polskich miłośników jedzenia do porzucenia książek kucharskich i postawienie na improwizację!

Opublikowany

W swojej najnowszej kampanii marka Lurpak zachęca konsumentów do eksperymentowania w kuchni i zabawy smakami. Od 6go maja w telewizji Kuchnia+ emitowany będzie dedykowany program kulinarny „Akcja Improwizacja”. W każdym odcinku prowadząca Monika Dąbrowska wyzwie na pojedynek kulinarny gości specjalnych. Działania mediowe obejmują telewizję, internet oraz prasę. 


Punktem centralnym kampanii jest dedykowany program telewizyjny marki Lurpak we współpracy ze stacją Kuchnia+ - o nazwie „AKCJA IMPROWIZACJA”. Program będzie się składał z ośmiu odcinków emitowanych co tydzień w piątki na antenie Kuchni+ o godz. 21.30. Twarzą kampanii oraz programu została Monika Dąbrowska – zwyciężczyni 2 edycji programu Hell’s Kitchen i szefowa kuchni w restauracji Endorfina. W każdym odcinku pojawiać się będą goście specjalni blogerzy kulinarni, osoby ze świata biznesu i sztuki, którzy dzielą pasję gotowania m.in. Tomasz Woźniak, Tomasz Czajkowski, Paulina Wnuk, Karolina i Maciej Szaciłło. Każdy odcinek to rywalizacja pomiędzy prowadzącą program Moniką a zaproszonym gościem. Rywalizacja będzie polegać na przygotowaniu wykwintnego dania z wybranych składników znajdujących się w specjalnym pudełku tzw. Magic Box ( w każdym odcinku zawartość magic boxa będzie się zmieniać) Skład pudełka każdorazowo będzie zaskoczeniem dla osoby „wyzwanej”. Bez wcześniejszego przygotowania, będzie musiała stworzyć danie z podanych składników nawiązującą do tematyki odcinka. Każdemu odcinkowi dedykowana będzie inna tematyka lifestylowo-kulinarna będą to m.in. podróże, film, zmysłowość i afrodyzjaki, trunki, nauka, technika&technologia. 



Dobre jedzenie nie musi być skomplikowane ani pochłaniać wiele czasu – to czego tak naprawdę potrzeba to dobrej jakości składniki oraz odrobiny kreatywności w kuchni. By przygotować wyśmienite danie nie trzeba postępować zgodnie z przepisami kulinarnymi, odmierzać każdego grama i każdej łyżki. Wszystko zależy od pozytywnego nastawienia i pojemności kulinarnej wyobraźni kucharza. Zasada jest jedna nie ograniczać się w kuchni! Marka Lurpak w swojej najnowszej kampanii zachęca Polaków do porzucenia książek kucharskich na rzecz kreatywności i odwagi w eksperymentowaniu z nowymi smakami. – komentuje Roman Jawczak, Marketing Manager w Arla Foods.  

Równolegle do programu przygotowany został konkurs, w którym nagrodą główną jest możliwość udziału w ostatnim odcinku programu. Zadaniem uczestników jest wysłanie przepisu na autorskie danie z wykorzystaniem masła Lurpak wraz ze zdjęciem oraz uzasadnienie dlaczego zasługuje na nagrodę. Trzy najlepsze prace zostaną nagrodzone udziałem w finale oraz możliwością rywalizacji o 15 tysięcy złotych.

Od połowy kwietnia Działania mediowe w kampanii obejmują emisję 30’’ oraz 15’’ spotów w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych. W sieci kin Multikino oraz Helios pojawią się 60” spoty. Działania w internecie obejmują kampanię w modelu programmatic oraz działania display w modelu performance. Na potrzeby programu stworzono dedykowany mu fanpage. W wybranych tytułach prasowych Burda m.in. Claudia, Gala, Moje Gotowanie pojawią się reklamy prasowe.

Za przygotowanie kampanii w tym pomysł, strategię oraz realizację odpowiada dom mediowy Carat Polska we współpracy z iProspect, Amnet oraz Lubie to – linked by Isobar. Za koncept kreatywny oraz kreacje spotów odpowiada W&K London.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Lurpak_wzywa_Polskich_mi_o_nik_w_jedzenia_do_porzucenia_ksi__ek_kucharskich_i_postawienie_na_improwizacj___Final.docx

docx | 351 KB

Pobierz
13043553_1052892264768277_7929421397710114803_n.png

grafika | 886 KB

Pobierz
dmt-0393.jpg

grafika | 2,1 MB

Pobierz
dmt-9335.jpg

grafika | 1,11 MB

Pobierz
dmt-0042.jpg

grafika | 1,76 MB

Pobierz
600x400_lurpak_premium_maslo.png

grafika | 272 KB

Pobierz
600x400_lurpak_premium_zdjecie.png

grafika | 272 KB

Pobierz
600x400_lurpak_premium_miks2.png

grafika | 272 KB

Pobierz
600x400_lurpak_dunskie_maslo.png

grafika | 434 KB

Pobierz
600x400_lurpak_premium_zdjecie2.png

grafika | 274 KB

Pobierz
600x400_lurpak_premium_miks.png

grafika | 436 KB

Pobierz
dmt-9176.jpg

grafika | 2,03 MB

Pobierz
13062098_1048164305241073_8374428949184464014_n.jpg

grafika | 180 KB

Pobierz
arla_lurpak_logo_onpack_col_pantone.png

grafika | 69 KB

Pobierz
13083372_1051502304907273_6886765385809865064_n.jpg

grafika | 173 KB

Pobierz

Lubię to – linked by Isobar z nominacją w MIXX Awards Europe 2016

Należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to – linked by Isobar zdobyła nominację w międzynarodowym konkursie MIXX Awards Europe 2016.