Lubię to – linked by Isobar z nominacją w MIXX Awards Europe 2016

Lubię to – linked by Isobar z nominacją w MIXX Awards Europe 2016

Opublikowany

Należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to – linked by Isobar zdobyła nominację w międzynarodowym konkursie MIXX Awards Europe 2016.


Na shortlistę w kategorii Digital&Mobile trafił, realizowany wspólnie z Posterscope Poland i domem mediowym Carat Polska, projekt Tubular Uncover, który agencje realizowały dla marki adidas oraz sieci Sizeer.

W sobotę 5 marca w salonie sieci Sizeer w CH Złote Tarasy w Warszawie odbył się pierwszy na świecie wielokanałowy webturniej z udziałem Maffashion i adidas. TubularUncover połączył ze sobą trzy najpopularniejsze w grupie docelowej kanały : Facebook Mentions, Snapchat oraz Instagram, co pozwoliło dotrzeć do prawie 600 tysięcy odbiorców w dwie godziny.

Przez pierwsze dwie godziny transmisji zasięg organiczny wyniósł blisko 600 tysięcy użytkowników i wygenerował 204 tys. wyświetleń. Ilość komentarzy zgromadzonych w ciągu niecałych 2 godzin wynosiła ponad 6 tysięcy.

The Marketing and Interactive Excellence Awards, a krócej MIXX Awards Europe, to międzynarodowy konkurs, który nagradza najlepsze prace z zakresu digital, mobile oraz mediów cyfrowych, które realizowano rynku europejskim. Organizatorem konkursu jest IAB Europe. 


Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

09052016_Lubi__to_linked_by_Isobar_z_nominacj__w_MIXX_Awards_Europe_2016.docx

docx | 57,9 KB

Pobierz
Tubular_UnCover.png

grafika | 3,98 MB

Pobierz

Lubię to – linked by Isobar zadba o social media Allegro

Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to – linked by Isobar wygrała przetarg na obsługę wszystkich kanałów social media należących do Allegro.