Iwona Kluszczyńska creative directorem w Isobar Polska

Iwona Kluszczyńska creative directorem w Isobar Polska

Opublikowany

Do należącej do Dentsu Aegis Network Polska agencji dołączyła Iwona Kluszczyńska. Jako creative director, wspólnie z Yurim Drabentem, będzie zarządzać kilkudziesięcioosobowym zespołem kreacji i designu.

- Iwona będzie wspaniałym wzmocnieniem dla Isobaru. Jej wieloletnie doświadczenie, intuicja kreatywna i wspaniałe podejście do ludzi i pracy jest czymś, co witamy z otwartymi ramionami. Jesteśmy bardzo rozpędzoną organizacją i cieszę się, że przyciągamy do siebie coraz większe talenty i nazwiska. To nie koniec - 2016 będzie intensywnym rokiem – mówi Yuri Drabent.   



Kluszczyńska ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Przez większość kariery zawodowej była związana z agencją McCann Warsaw (obecnie McCann Worldgroup), gdzie w latach 2009 – 2013 oraz 2004-2008 pełniła funkcję dyrektor kreatywnej. Na tym stanowisku pracowała również w Publicis. Przez ostatnie lata Iwona pracowała jako niezależny konsultant wspierając marketerów w zakresie realizacji projektów kreatywnych.

Ma w portfolio pracę dla marek takich jak Coca-Cola, MasterCard czy Acuvue. Laureatka wielu polskich i zagranicznych konkursów branżowych takich jak KTR, Effie, Złote Orły, Kreatura, Golden Drum, Epica, Golden Hammer czy Cannes Lions.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Iwona_Kluszczy_ska_Isobar.jpg

grafika | 270 KB

Pobierz
1105206_Iwona_Kluszczy_ska_creative_directorem_w_Isobar_Polska.docx

docx | 682 KB

Pobierz

Marta Szczepańska obejmuje stanowisko Digital Marketing Trainer w Isobar Polska

Marta Szczepańska objęła nowo utworzone stanowisko w należącej do Dentsu Aegis Network Polska agencji Isobar. Jako Digital Marketing Trainer będzie odpowiadała za działania edukacyjne dla klientów całej grupy Dentsu.