Marta Szczepańska obejmuje stanowisko Digital Marketing Trainer w Isobar Polska

Marta Szczepańska obejmuje stanowisko Digital Marketing Trainer w Isobar Polska

Opublikowany

Marta Szczepańska objęła nowo utworzone stanowisko w należącej do Dentsu Aegis Network Polska agencji Isobar. Jako Digital Marketing Trainer będzie odpowiadała za działania edukacyjne dla klientów całej grupy Dentsu. 

- Zmiana roli Marty wynika z coraz większej liczby zapytań naszych klientów o usługi szkoleniowe. Rynek digitalowy jest bardzo dynamiczny i utrzymanie aktualnej wiedzy jest niezwykle trudne. Marta, jako doświadczony strateg i szkoleniowiec, świetnie nadaje się do tej roli – komentuje Artur Manista, VP Business Development w Isobar Polska.  



Do tej pory Szczepańska pełniła funkcję Strategy Directora. Do Isobaru trafiła w marcu 2014 r., wraz z przejęciem przez Dentsu Aegis Network Polska grupy Socializer, w której przez 3 lat pełniła również funkcję Strategy Directora. Wcześniej związana była z agencją K2.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

1205106_Marta_Szczepanska_obejmuje_stanowisko_Digital_Marketing_Trainera_w_Isobar_Polska.docx

docx | 130 KB

Pobierz
Marta_Szczepa_ska.jpg

grafika | 83,5 KB

Pobierz

Abstrachuje, Szparagi oraz Blowek w promocji Oreo Double 

Wystartowała kampania promująca nowy wariant ciastek Oreo z podwójnym kremem. Działania reklamowe obejmują promocję w Internecie z popularnymi youtuberami.