Abstrachuje, Szparagi oraz Blowek w promocji Oreo Double 

Abstrachuje, Szparagi oraz Blowek w promocji Oreo Double 

Opublikowany

Wystartowała kampania promująca nowy wariant ciastek Oreo z podwójnym kremem. Działania reklamowe obejmują promocję w Internecie z popularnymi youtuberami. 

Marka Oreo pochodzi z USA i jest obecna na polskim rynku od 6 lat. Ciastka cieszą się u nas dużą popularnością. Teraz na rynek wchodzi nowy wariant ciastek z podwójnym kremem – Oreo Double. 
Do promocji zaangażowano czołowych polskich youtuberów m.in. twórców kanału Abstrachuje, twórczynie kanału Szparagi oraz Blowka, którzy są popularni wśród nastolatków. Materiały filmowe opierają się na popularnej na Youtubie formie wyzwań pod hasłem Oreo Double – Wyliż się z tego. Kto pierwszy zliże podwójne nadzienie z ciastka może „wylizać się” z nieprzyjemnego zadania, np. sprzątania mieszkania. Youtuberzy rzucają sobie nawzajem wyzwania oraz zachęcają do zabawy swoich widzów.




Promocja została przygotowana przez dom mediowy Carat Polska oraz agencję Isobar na zlecenie Mondelez. Kampania jest wspierana w mediach społecznościowych: na Facebooku oraz Youtubie.
-koniec- 

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Abstrachuje_Szparagi_oraz_Blowek_w_aktywacji_Oreo_-_FINAL.docx

docx | 150 KB

Pobierz

Lubię to – linked by Isobar z wizerunkową kampanią marki Wilkinson na rynkach CE

4 maja ruszyła kampania wizerunkowa marki Wilkinson obejmująca 13 rynków europejskich. Za kreatywną obsługę kampanii odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to – linked by Isobar.